Accepterad Zingo09 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Zingo#8217

Vad är ditt Hex:ID 11000015a74be88

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 15:00 till 23:30
Helger 12:00 till 00:00+

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem den 15 augusti 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 10 gånger men 2 felaktiga så 8 gånger den 10 onde bannen var staffen som bannade fel för jag satt i en bil med någon som sa de också skrev jag till staffen vilket id han skulle banna men ändå bannade han mitt id och inte han som sa de och om jag hade varit servervakt då hade jag kunnat banna han så de är lite därför jag med ansöker till sv nu, jag skulle aldrig säga något sånt ingame eller utan för spelet https://cdn.discordapp.com/attachments/917023947835449364/1239140087749410886/IMG_1652.jpg?ex=6641d6a3&is=66408523&hm=8281402515a0caf07fe3be9635109b7031b5829324930bbada94808dfe96aa01&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på servern och underlätta för staffsen, en servervakt är en person som har ansökt om rollen och de servervakter gör är att rpa som vanligt när där är någon som gör ett regelbrott kan servervakter kicka personen genom att skriva /kick id servervakter kan även banna vid behov och då skriver man /svban och personens id

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag tidigare varit de på servern. Jag vill även bli servervakt för att få ta på mig mer ansvar än vad jag nu haft som icke sv. Målet med att vara servervakt är att under lätta så mycket jag kan för staffsen. Jag vill även stoppa alla som lallar men även de som förstör rpn, jag har på sensaste tiden märkt att folk lallar och håller på och slå varandra t.ex då inne på sc styling där jag jobbar har jag märkt att där har varit lite lalligt på senaste så då är de bra om man har en sv där som stoppa lallet genom att banna eller kicka beror på vad dem gör fel och hur grovt det är.

Jag kan även några commands som servervakter kan använda och ha nytta av.
/sv = Då skriver man i en chat med Servervakter och högre uppsatta.
/toggleid = Då ser man folks ide hela tiden och man behöver inte trycka på pagedown
/dv=man tar bort bilen man sitter i/står bredvid
/kick id = man kickar en person som gjort något regelbrott/håller på o lallar
/svban = Då bannar man en person i 60 minuter man kan även förlänga bannen genom att man skickar ut de i unive discorden i servervakternas chat som man blir tilldelad när man får rollen servervakt
/revive =man revivar sig själv eller en annan genom att man skriver /revive [ID]

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan förekomma på olika sätt t.ex om man är i ett skott scenario och man blir ner skjuten så för att vara med och vinna scenariot så ressar man sig själv och alla andra, det kan även vara så att ens kompis har dött och ber om ress i discord t.ex kan du ressa mig jag pallar inte gå med krycka, abuse kan även vara attt man är i underläge i ett scenario och sen kickar man alla idn runt sig för att behålla t.ex ens vapen pengar eller mobil. Allt detta som jag har skrivit är ju strängt förbjudet på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka