Nekad Zingo09 | Ansökan till Servervakt [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Zingo#8217

Vad är ditt Hex:ID 11000015a74be88

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 16:00 till 22:30

Helger 12:00 till 00:00 pauser i mellan också såklart

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 och ett halvt år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har som uppgift att se över folk när de rpar så att de inte gör regelbrott och ej lallar. De ska se till att folk har hög nivå när de rollspelar, vara trevliga och få andra känna sig trygga. Servervakter har en funktion att sv banna eller kicka folk ifall de begår Regel brott på serven och därefter skriva en utvecklad anledning så att personen förstår varför den blev bannad och därmed lär sig från sina fel. Servervakt ska göra så att staff inte ska behöva gör allt. En servervakt ska kunna mycket inom Fivem och hur man rpar på en hög nivå och vara ett bra exempel på hur en bra person rpar då andra kan ta tips och utveckla sin egen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag har rpat på servern i 1 och et halvt år nu och känner att jag kan ta på mig arbetet som servervakt jag märker hela tiden hur folk gör regel brott och då är de bra om man är servervakt för då kan man ju ta åt gärder direkt istället för att skicka report och låta någon annan göra jobbet så kan man ta tag i de själv, jag vill även lägga till att jag har varit servervakt innan så jag kan alla commands en servervakt har som är bra att känna till,

Jag kan även några commands som servervakter kan använda och ha nytta av.
/sv = Då skriver man i en chat med Servervakter och högre uppsatta.
/toggleid = Då ser man folks ide hela tiden och man behöver inte trycka på pagedown
/dv=man tar bort bilen man sitter i/står bredvid
/kick id = man kickar en person som gjort något regelbrott/håller på o lallar
/svban = Då bannar man en person i 60 minuter man kan även förlänga bannen genom att man skickar ut de i unive discorden i servervakternas chat som man blir tilldelad när man får rollen servervakt
/revive =man revivar sig själv eller en annan genom att man skriver /revive [ID]

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurroption kan ju förekomma på olika sätt så som om jag skulle vara i ett scenario där jag är i underläge och för att behålla vapen pengar droger osv så kickar man idn runt sig för att man ska vinna scenariot och kunna behålla sina grejer men de kan även vara att man ressar utan klipp på att man dog av bugg eller en annan andledning, de kan även vara att man ressar sig själv i skott scenarion för att kunna vinna skott scenariot. Abuse kan vara t.ex att man bannar någon för att personen var jobbig eller för en annan ogiltlig andledning. Detta jag har skrivit är exempel på saker som är strängt förbjudet att göra som servervakt

Nekad.

Anledning: Plagiat

Du får ansöka igen om 1 månad.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka