Accepterad Zind | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zind

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162135954/

Ditt Hex-ID: 110000147a31592

Vad är din discord tagg? Zeno🦍#4542

Vem var det som bannade dig? Vasse27

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en heavypitol av en kriminell som polis och glömde att lägga in den i fråddet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på patrull med en kolega när jag blev bannad, jag skrev till han i pm och då sa han att det var för att ja hade en heavy pistol på mig som polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var mitt fel, jag skulle lagt den i fråddet dirket efter och inte lagt dn i mitt inventory, jag ber er ge mig en till skans kommer aldrig göra ett misstag till kommer bidra med bra rp, snälla ge mig en skans har varit en trogen medlem sen början på 2021 donerat 8200kr jag ber er verkligen snälla ge mig en till skans bara en sista skans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det mesta har varit lall när jag började på servern och inte visste vad rp va, sen dess har jag inte varit bannad på 9 månader eller 2 stycken bans på 9 månader jag lovar jag kan rpa bra och gö bra och roliga scenarios för poliser, kriminella etc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle driekt lagt den i polis beslaget inte åkt på patrull med en koleag då det är jätte fail rp att en polis hr en EWB / Heavy pistol på säg, snälla ge mig en till skans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer alltid ta den längre vägen för att göra bättre rp scernion jag kommer inte göra det snabbt och dåligt utan bra fast den tar lite längre tid så det blir roligare och mer utförligt (mina scenarios)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka