zinc
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271294284/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Lucass#2048
Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2003
Berätta om din karaktär. Martin Karlsson 26 år gammal, Som tidigare jobbat som Mekaniker, han har alltid varit intresserad av bilar och han gillar de sociala och gillar inte att vara själv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är sugen på att kunna jobba som mekaniker och då behöver bli Whitelistad och gillar de sociala
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli mekaniker och kunna utveckla till en rolig rp och de sociala
Hur hittade du Multistaden? Såg några kompisar som körde här
Vad har du för mål med ditt rollspel? endast rolig och social rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? bryggeriet
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? Lucass#2048
Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2003
Berätta om din karaktär. Martin Karlsson 26 år gammal, Som tidigare jobbat som Mekaniker, han har alltid varit intresserad av bilar och han gillar de sociala och gillar inte att vara själv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är sugen på att kunna jobba som mekaniker och då behöver bli Whitelistad och gillar de sociala
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli mekaniker och kunna utveckla till en rolig rp och de sociala
Hur hittade du Multistaden? Såg några kompisar som körde här
Vad har du för mål med ditt rollspel? endast rolig och social rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? bryggeriet