Nekad zinc | Whitelist ansökning Nekad, utveckla.

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zinc

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271294284/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucass#2048

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Martin Karlsson 26 år gammal, Tidigare bodde han i Bryggeriet. Det var svårt för honom att hamna i en bra kompis kräts och allt gick åt helvete, han fick problem hos polisen och vart tagen för narkotika innehav. Han hade jobbat Som tidigare jobbat som Mekaniker, han har alltid varit intresserad av bilar och han gillar de sociala och gillar inte att vara själv. Men han fick sparken och vart arbetslös och pundare, Han tog sitt pick och pack o drog till Multistaden där han ville ändra på sig, komma ifrån de kriminella och vara laglig, Bli mekaniker, och bara leva resten av livet som en normal person. de största intresset är bilar men även att upptäcka saker.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidrar med mycket bra rollspel för både mig och andra så både parterna får ha kul. kommer vara extremt social och försöka bli mekaniker eller starta ett eget företag(bärgnings firma eller skrot) då jag är intresserad av bilar. och även inte ha winmentality då jag tycker det är tråkigt samt att hålla på o farma pengar är piss o gö vill endast skapa bra o roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag börja här igår och märkte att för att vara en (ikke Whitelist server) att de knappt är några som bryter mot reglerna, mycket att göra och trevligt folk och over all en grym server.

Hur hittade du Multistaden? Jag har några på steam som kör här och även sätt i discord att dom kör på eran server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer köra endast för den sociala delen av rp och göra scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen förutom denna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka