Nekad ZimZimma36 | Medlem ansökning [FIlle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ZimZimma36

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199211354861/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Zimzimma36#8911

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zima men kallas Zimzimma född och uppväxt i Trakten. När han va 7 år så sköt polisen både hans mamma och hans pappa mitt framför ögonen på honom. Utan mamma och utan pappa började han med småbrott i uppväxten i samband som han utökade ett missbruk för cannabis, Han har alltid hatat polisen sen den händelsen, så flertal gånger har Zimzimma varit häktad för skjutningar mot polisen samt bombningar av polisstationer men har alltid släppts pga brist på bevis, Senast Zimzimma va häktad var han häktad i 4 månader för misstankar om en mordskjutning som skedde rum i Zimzimmas källare och dagen han släpptes på fri fot i väntan på rättegång så rymde zimzimma och har inte setts till sen dess, rättegången avslutades genom att Zimzimma blev dömd i sin frånvaro till livstids fängelse utan permissioner! Nu är zimzimma på flykt till ett nytt land där han slå sig några månader och ta det lungt tills hans börjar med kriminaliteten igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit det tidigare medlem på unive men blev av med det pga att jag råkade göra en sak som inte var okej och jag har lärt mig utav den läxan till 100% blev av med bannen genom en bannöverklagan och ber om medlemskapet tillbaka, skulle uppskattas :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att förbättra just min egen RP så att alla jag spelar med ska ha kul och inte bara jag och mina vänner. Jag kan och kommer bidra med Otroligt mycket skratt och postiva vibes runt om i hela staden, jag kommer även bidra med sjukt bra scenarion och sjukt roliga scenarion. Kommer även att kunna bidra med en sjukt rolig karaktär som är sig lite utav sin egna värld. Med andra ord, Skratt, Scenarion, samarbeten och galenskap Inom reglerna såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid behöver vinna ett scenario eller att jag ska inte spela för Endast min vinst, det förstör både för mig och för andra partern ifall man skulle spela för att endast vinna varje scenario

Hur hittade du Unive? Vänner, youtube, twitchstreamers

Tillbaka