Accepterad ZimZimma36 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZimZimma36

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199211354861/

Vad är ditt namn i verkligheten? Damon

Vad är ditt discord namn? Zimzimma36#8911

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zima men kallas Zimzimma född och uppväxt i Trakten. När han va 7 år så sköt polisen både hans mamma och hans pappa mitt framför ögonen på honom. Utan mamma och utan pappa började han med småbrott i uppväxten i samband som han utökade ett missbruk för cannabis, Han har alltid hatat polisen sen den händelsen, så flertal gånger har Zimzimma varit häktad för skjutningar mot polisen samt bombningar av polisstationer men har alltid släppts pga brist på bevis, Senast Zimzimma va häktad var han häktad i 4 månader för misstankar om en mordskjutning som skedde rum i Zimzimmas källare och dagen han släpptes på fri fot i väntan på rättegång så rymde zimzimma och har inte setts till sen dess, rättegången avslutades genom att Zimzimma blev dömd i sin frånvaro till livstids fängelse utan permissioner! Nu är zimzimma på flykt till ett nytt land där han slå sig några månader och ta det lungt tills hans börjar med kriminaliteten igen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag letat ständigt under en lång tid letade efter en server som skulle passa just mig, men efter ett långt tag så hittade jag just servern Unive då många av mina vänner spelar just på denna servern och jag har även kollat en längre period på youtube där folk spelar just på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att förbättra just min egen RP så att alla jag spelar med ska ha kul och inte bara jag och mina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna skall ha kul

Hur hittade du Unive? då jag har kollat youtube under en lång period för att hitta den perfekta servern så hittade jag Unive har även blivit tipsad utav vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka