Accepterad Zimon1 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zimon1

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199095736480

Ditt Hex-ID: 110000143ade8a0

Vad är din discord tagg? Zimon#7739

Vem var det som bannade dig? Horiz0n#9715

Hur lång tid var din ban? 1

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/709800584525643826/1029074947114541056/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krockar och springer ut ur den utan att rp på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör bil och krockar i min kompis då som jag ser i bilen i tänker att ingen var därra som såg krocken så mina instikter va att vissa att de va jag till han då och lalla lite med han och tänkte inte så mycket på min rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktigt dock så tycker jag att jag rp mycket efter detta så jag tycker att jag kunde fått ett mildare straff.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 29 ban inte inklusive denna några e powergaming vissa som vdm är bara dsynq så ganske mpnge e felaktiga men några av powergaming o såklart min blacklist har lärt mig hur man ska agera i rp o hur man ska bete sig i verkligheten

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rp i första början oc hej gå till min kompis driket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja rp på allt aven om ingen e nära.,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

varför jag accepterar dig är för att jag märker att du förstår vad du gjorde fel och att du ångra dig, men jag vill inte se detta igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka