Zimon1 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zimon1

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad heter du på discord? Zimon#7739

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:30-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 15 dagar

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/982727698059231263/1009536883828731964/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är någon som ska representera unive, ha en bra och inte lallig rp samt kunna vara ansiktet utåt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig då jag kan rp inte lalla kommer inte abusa mina sv perms för egen vinning

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är någon som ska representera unive, ha en bra och inte lallig rp samt kunna vara ansiktet utåt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt När man abusar sinna sv perms så kan det vara allt från kicka folk för att slpia scenario eller ressa för man blev skottatr i en skott låsning.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top