Nekad Zime | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 373 — Övrigt
Anledning: Äger en meta dc+Fusk
Personal: 3lvis
Datum: 2025-12-15
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och några av mina gängmedlemar åkte runt i grovestreet och letade efter dom vi hade krig med för att prata/kidnappa dom, Sen efter vi åkt runt några minuter och inte hittat några så ser vi en svart audi som vi inte visste vilka dom va med så vi valde att åka fram till som för att prata och kolla så det inte är något gäng vi har krig med men när vi börjar prata med dom så är dom väldigt hetsiga och aggressiva men vi försöker få reda på om det är några vi har krig med men dom säger inget så vi väljer då att hoppa ut och rikta vapen mot dom för att få reda på vilka det är men dom valde att åka iväg så vi åker efter dom, Efter några minuter jagades så väljer dom att hoppa ut och börja skjuta mot oss och sedan hoppa dom in igen och börja åka igen så följer efter dom till torget där det då kommer en annan bil som börjar tuta på oss så vi stannar och kollar vad han vill och från ingenstans får vi skott mot oss från samma svarta audi som vi jagade, Vi åker efter dom igen till vi kommer till gamla sjukan vid torget, Jag får en chans att hoppa ut och rikta på dom men dom väljer att inte stanna så jag börjar skjuta mot bilen men bilen fortsätter köra, Vi fortsätter att jagade dom i några minuter tills dom då krockade så vi hoppar ut och riktar vapen dom börjar skjuta, Dom dödade mig men mina gängmedlemar jag åkte med fick ner dom och lyckades kidnappa en av dom, Jag ligger kvar där kanske 10-15min tills mina gängmedlemar kommer och hämtar mig och kör mig till sjukan, Jag rpar med sjukvårdaren och får vård sen valde jag att stänga av fivem för att jag skulle fixa med en bil vi skulle ta in till gänget, Jag sitter där och fixar med bilen i kanske 15-20min och då får jag dm av Momo som skriver att jag ska hoppa support, Jag hoppar då support och Momo säger att han har ett klipp som han vill att jag ska se och då är det ju jag som står och skjuter mot den svarta audin och då ser jag ju att jag faktiskt dödade någon i bilen, Men Momo tyckte då det såg ut som aimbot/softaim och säger då att han vill pc checka mig, Han ber mig skärmdela och ladda ner en app som han andvände för att pc checka mig sen väntar vi några minuter på att appen skulle vara klar, Han säger då att han har hittat fusk samt puremode bypass, Vi sitter och pratar en liten stund så säger han att jag kommer bli permanet bannad, Efter några dagar efter jag vart bannad så satt jag i en discord med några kompisar både från unive och andra spel samt irl kompisar, Men vi satt och spela massa olika spel t.ex. CSGO, Fortnite, Men vi satt då där och spela och bara pratade sen får några av dom som spelar på unive reda på att edzzy som är med i discorden har råkat vissa discorden för några staffs som då tog bild på våra profilbilder så dom flesta som spela på unive ändrade profilbil vilken jag också gjorde då jag inte ville få någon extra ban eller något, Efter en liten stund så fick wigge hoppa support så då valde jag att ta bort discorden så att ingen mer får skit, Dom satt där och prata med wigge en stund sen ser jag att dom har taggat viggo08 som då är bossen i det gänget både jag va med i och som wigge är med i men viggo08 har ju aldrig suttit i discorden jag tänke att det är lungt, Sen ser jag att gänget har stängts ner och wigge blivit bannad för meta dc, Efter några dagar så väljer jag att skriva en banöverklagan på fusk bannen men då blev den nekad av 3lvis som skrev att min banöverklagan är nekad (Tills du lär dig att ej äga Meta DCs.), Då väljer jag att skriva till 3lvis på discord och fråga va hon menade, Hon skriver då att Zlime va en meta discord och att ett helt gäng hade stängts ner för det och att alla dom bannade hade sägt att du ägde den.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag absolut, Det va väldigt dumt av mig att både andvända fusk/esp samt äga en discord som andvändes till metagaming och har lärt mig av misstagen och kommer aldrig göra om det igen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte äga eller delta i meta discords har också lärt mig att inte andvända några fusk/esp igen. Om jag får en andra chans så kommer jag hålla hårt i den och inte göra några dumheter.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har lärt mig av mina misstag och jag förstår att det va grova regelbrott jag gjorde och försår att det va dumt av mig och jag kommmer aldrig göra om det igen, Jag kommer försöka bete mig så bra som möjligt och försöka rpa så bra och rättvist som möjligt, Kommer och börja tänka mer på vad gör och konsekvenserna på mig samt servern och spelarna på servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan?

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka