Accepterad Zime | Ban Överklagan (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad är din discord tagg? Zime#1051

Vem var det som bannade dig? Amkic

Bild på banmeddelande: amkic.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag och mina kompis blev påkörda och inte rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade precis varit och skjutit mot montana sedan åker vi till sjukan med dom som dog i skottlossningen och efter dom va klara så åkte vi runt en liten stund och sedan åkte vi tillbaka till montana bara för att kolla vad som händer så kommer det ut en blå bmw så står vi och pratar med dom en stund och från ingen stans hoppar en grabb ut och riktar på en hel bil så föraren åkte därifrån dom börja jaga oss vi försökte tappa dom med det kunde vi inte så från ingen stans så kör dom in oss löst och åker framför oss och börjar skjuta dom missar alla skott och vi åker in i en gränd och alla i våran bil hoppar ut och börjar skjuta dom från ner 3 av oss och jag och en annan hoppar in i bilen igen kör fram lite och han andra hoppar ut och skjuter jag sitter kvar i bilen sedan hoppar han in igen och åker bakom dom han hoppar ut igen skjuter men dom fick ner han så jag hoppar ut och börjar skjuta också men dom ragdollar mig och springar fram och riktar på mig och säger upp med händerna jag ställer mig upp med händerna upp och dom skjuter mig sedan från ingenstans så kommer det en sjukvårdare och hjälper oss upp sedan så /m Nat mig och sa att jag ska hoppa support och då gjorde jag det och dom visa klipp på när dom kör in i oss och vi rpar inte sen berättar dom att jag ska få en ban på 2 dar sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban då jag inte såg att dom körde in i oss då jag gick in i first person och gick ut har klipp på det om ni vill se https://medal.tv/games/gta-v/clips/1WN3TGYoYHarrk/d1337Mk8716c?invite=cr-MSxONEEsMTE4NzA2ODQs ja jag rpa inte på skadorna för att jag inte såg att dom körde in i oss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt alla men dom flesta va när jag va ny till unive, men en gång var det för att jag gjorde krim utan krimroll och en annan när jag körde över lite gräs med en ganska låg bil och en va när jag och minna kompisar gjorde bankrån och använde en för snabb bil och sen en att jag inte rpa på skador när jag blev påkörd och en annan var när jag inte rpa på att ta ut delar från bakluckan när jag lagade bilen och sen att jag körde 300 i stan och sen att jag körde in i en person lite löst när dom körde in i mig och så lalla jag lite och sen va det krim utan krimroll och sen va det när jag och min kompis körde runt i våra monster trucks och inte rpa på skador och en när jag körde utan däck och inte rpa på det och sen va att jag välte bilen och inte rpa tillräckligt på skador och den senaste va att jag körde 200km/h i stan sedan har jag blivit avstängd några gånger till men jag minns inte dom men jag tycker att jag har lärt mig mycket utav dom har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att gå in i first person eller lyssna då man hör att det är någon i bilen som rpar på skador och bara göra detsamma fast man inte såg att man blev påkörd

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer sluta att gå in och ut från first person och lyssna lite mer på dom jag rpar med och till och med rpa på skador utan att se att man blev påkörd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka