Nekad Zime | Ban Överklagan [Acke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad är din discord tagg? Zime🦍#1051

Vem var det som bannade dig? Acke

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banbild acke.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade precis köpt upp ett gäng med minna kompisar och jag va boss och redan dom första dagarna så hade vi fått massa krig tex tabberz, bloods, crips och massa andra då vi hade den blåa färgen och dom va och skotta oss och åker vårt hus hela tiden då vi skotta så mycket så kommer ju polisen så vi blir stormade av polisen flera gånger om dagen och efter några dagar så tänker vi att vi ska åka och försöka kidnappa tapperz eller något men det gick ju inte så bra så det blev bara en stor skottlossning istället som höll på i typ 10-20min och efter så kommer det några krim ansvariga till våran vc och säger att vi skjuter för mycket och att vi ska försöka kidnappa och göra det på ett mer socialt sätt så då väljer dom att ge oss en gäng varning för brist på social rp sen efter våran varning så försöker vi göra det på ett mer socialt sätt typ kidnappa och förhandla och sånt så går det några dagar vi har löst många av dom krigen vi hade för några dagar men vi har fortfarande krig med tapperz som sen åkte och skotta mot oss och gjorde så polisen storma oss så då tänker jag att jag ska springa ut och ta en bil och åka därifrån men när jag kom ut så är det redan 2 poliser där som riktar vapen mot mig och en annan som var där och då väljer jag att vända mig om och springa in i huset då jag tänka att jag inte ville åka in i fängelse då jag är grovt efterlyst då jag har varit med i många skottlossningar så ville inte åka in då jag skulle ha åkt in väldigt länge så jag tyckte det va bättre att försöka springa därifrån och riskera att så något skott i mig en att åka in i fängelse och jag lyckas springa därifrån utan att få något skott i mig eller nära mig då dom inte välde att skjuta mot mig när jag sprang iväg så gick det någon timme eller två så kommer tapperz och åker förbi oss så vi åkte efter och kidnappar han och tänkte förhandla med honom så åker vi till ett bra ställe så kommer det några krim ansvariga samma som gav oss gäng varning och säger att vi fortfarande skjuter för mycket och ingen social rp och så säger dom att dom har ett klipp mig på mig när jag fear rpar så visar dom klippet så är det när polisen stormade så valde ju jag att springa in igen och det tyckte dom va fear rp vilket jag kan förstå att dom tycker men då säger dom att dom har inget annat vall en att stänga ner oss men dom säger inte att jag ska få indragen krim eller något så dom stänger ner gänget och lämnar och sen så jag ett pm av en kompis som skriver varför indragen krim och då blir jag förvånad då dom inte sa att jag skulle få indragen krim så ser jag också att jag inte är med i krim dcn längre och då fattar jag att jag hade fått indragen krim och sen efter jag fick indragen krim så åkte jag runt och hjälpte minna kompisar som är med nätverket och åkte runt ett gäng som dom har krig med och jag hade ingen vapen och hade inte skjutit något och hade inte varit med på någon kidnappning eller något bara hängde med minna kompisar och hjälpte dom med att köra runt dom då jag hade en bra bil och så tror jag dom banna mig för grov powergaming då vi blev påkörda några gånger och inte rpa på skador eller något men om jag få en andra chans så kommer jag hålla i den och inte göra om något jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och chilla så möter jag en av minna kompisar trodde jag då dom hade hans bil och en av nätverket satt i bilen och sa hoppa in i bilen och då hoppa jag in i bilen för jag trodde det va nätverket med det va de inte för han hade blivit kidnappad av crips då nätverket har krig med dom och då frågade föraren om jag va med nätverket och då sa jag nej men han trodde ju inte på mig då jag har varit med nätverket innan och han trodde väll att jag fortfarande va med så då åker dom ut på ön och säger att vi ska hoppa ur och springa jag hoppar ut tillslut så kommer då nätverket så säger jag till dom att det är crips och att dom kidnappade oss så säger nätverket att jag ska hoppa in i dom bil så jag gör det så åker vi efter dom tills om åkte in hos dom så vi åker iväg och bilen går sönder så jag ringde min bil då den är bra så åkte vi tillbaka till crips gänget som dom har krig med och försökte kidnappa någon men dom va för många så blev vi jagade några gånger av dom och dom körde in i oss några gånger samt jag körde in i dom några gånger sen tappa vi dom så ser vi en ensam crips kille som åker runt i en bil helt själv så vi försökte boxa in och vi gjorde det men dom som satt i bilen fatta inte att dom skulle hoppa ur och rikta mot han så han åkter iväg och vi åker efter så stannar och vi riktar mot han och han börjar skjuta sen åkte han in till crips och vi åkte runt lite till tillslut så hitta vi några som hade krockat så vi tänkte åka och kidnappa dom men när vi åkte ditt så kom hela deras gäng och skotta ner mig och dom andra i bilen så hade jag en kompis som tog mig till sjukan och sen efter sjukan så åkte jag tillbaka ditt och hämta dom andra som satt i min bil och körde dom till sjukan sen efter det så sa en dom i dc att han behövde hoppa support så vänta vi några minuter så skrev han till mig i pm att jag skulle hoppa support så gjorde jag det så va det samma personer som drog in min krim roll och stängde ner mitt gäng så fråga dom massa fråger och tex som varför hänger du med kriminella när du inte är krim och varför provocerar du gäng när du inte är krim och jag har ju varit krim hela tiden jag spelat på unive så viste inte riktigt och man får göra och inte göra sen så sa dom att jag skulle bli p-bannad för problemspelare vilken jag skäms över skit mycket och det gör och nu också och jag vill verkligen ha en andra chans som jag kommer hålla hårt i och göra mycket bättre av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är inte en felaktig ban då jag bröt mot många regelbort så som grov powergaming och krim utan krimroll vilket är väldigt dumt av mig och skäms över skit mycket och vill verkligen komma tillbaka till unive då jag spelat på denna servern i mer en 1 år och vill inte att detta ska vara slutet förstår nu att jag gjorde ett väldigt stort fel men då viste jag inte riktigt att man inte fick vara med kriminella personer och göra såna saker jag gjorde då under hela detta år så har jag varit krim hela tiden och viste inte riktigt vad man får göra och vad man inte får göra vilket jag borde veta och det va väldigt dumt av mig att göra dessa saker och vill verkligen ha en andra chans på denna fina servern och om jag får en andra chans så kommer jag absolut inte slarva bort den och kommer hålla hårt i den och inte göra om dom regelbort jag gjort vill verkligen inte att detta ska vara det sista för mig på unive och vill verkligen ha en andra chans att komma tillbaka till unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt alla, men en gång var det för att jag gjorde krim utan krimroll och en annan när jag körde över lite gräs med en ganska låg bil, och den va när jag och minna kompisar gjorde bankrån och använde en för snabb bil och sen en att jag inte rpa på skador när jag blev på körd och en annan var när jag inte rpa på att ta ut delar från bakluckan när jag lagade bilen och sen att jag körde 300 i stan och den senaste va att jag körde in i en person lite löst när dom körde in i mig och så lalla mig lite sedan har jag blivit avstängd några gånger till men jag minns inte dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde tänkt lite innan jag gör saker och inte hoppa in i någons bil utan att veta vad dom ska göra eller vart dom ska kunde också skitit i att hoppa in i nätverkets bil istället kunde jag bara ringa min bil och åka därifrån men jag är ju så dum så jag hoppar in i dom bil och hänger med kriminella personer och göra kriminella saker utan att jag är krim vilket är väldigt dumt av mig och jag förstår det nu att det inte va så smart och göra det och sen kunde jag skitit i att åka runt doms hus och provocera dom och sen försöka kidnappa dom när jag inte ens är krim istället kunde jag bara åkt iväg och gjort något annat vilket jag inte förstår varför jag inte gjorde det men det va väldigt dumt av mig att göra kriminella saker utan krim roll och skulle ha rpat på skadorna när jag krocka och inte bara åka där ifrån utan att rpa förstår att jag gjort väldigt grova regel brot men vill verkligen inte sluta spela på unive då jag har så bra minnen och gjort så många roliga scenarion och träffat så många bra personer och många nya kompisar som jag aldrig kommer glömma

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på vad jag gör och inte vara med kriminella personer och göra kriminella saker utan krim roll vilket va väldigt dumt av mig och om jag får en andra chans så kommer ni se ändringar och kommer absolut hålla hårt i denna chansen och kommer absolut inte göra om någon av dom grova regelbrotten jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka