Accepterad Zime | Ban Överklagan[320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zime

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198873658350/

Ditt Hex-ID: 1100001367143ee

Vad är din discord tagg? Zime🦍#1051

Vem var det som bannade dig? top g

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banbild top g.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag körde 300 i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade dom vi har krig med och körde typ 250-300 då jag jagade och så körde vi in i en gränd och hoppa ur och skotta ner dom och blev traffad några gånger så jag hade väldigt lite hp så och plåsterna funkerade inte så jag åkte till sjukan och försökte ta vår så det gick inte heller så då fick jag revive av någon polis och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kanske inte är en felaktig ban men jag tycker det är väldigt konstig att bli bannad för det när jag jagar någon och alla andra kör mycket snabbare en mig men ska tänka på det till nästa gång att inte köra så snabbt i stan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt alla, men en gång var det för att jag gjorde krim utan krimroll och en annan när jag körde över lite gräs med en ganska låg bil, och den va när jag och minna kompisar gjorde bankrån och använde en för snabb bil och sen en att jag inte rpa på skador när jag blev på körd och den senaste va att jag inte rpa på att ta ut delar från bakluckan när jag lagade bilen sedan har jag blivit avstängd några gånger till men jag minns inte dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat köra lite långsammare i stan och tänkt på hur jag kör

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra så snabbt i stan och tänka på hur jag kör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

nekad vänta 24 timar och gö en ny ban överklagan och ta lär dom under de här 24 timmarna

Tillbaka