Accepterad Zilver | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zilver

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? Zilver#1925

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter oliver svensson och han är 23 år gammal och han är just nu hemlös och skaffar sina pengar genom att gräva i gruvan och att vaska guld. Han sparar upp till en bil som han kan åka runt i och att sova i tills han skaffar pengar till ett hem till sig själv. Hans intressen är att ragga brudar på stan och att bara lev livet och snacka med folk i staden. Han är en väldigt skön och trevlig människa som är pratglad och spenderar sin tid med att hänga på piren och snacka med människor. Han vill börja jobba men har just nu inte kunnat göra det pga att han ej har en bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med skön och rolig rp och skapa god stämning hos folk. Jag kommer antagligen skaffa ett lagligt jobb på marja lisas eller typ grove street pizzeria och fokusera med att bidra rolig och bra jobb rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska fokusera på att själv ha kul och att vinna utan att man ska ge mot parten en chans att också ha kul och att kunna vinna scenariot. Om tex man hamnar i en bil jakt så kanske man ska medvetet göra så att polisen också får en chans att vinna scenariot istället för att göra så man själv bara vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det för ett tag sedan när jag skulle testa på gta rp och så rekommenderade en kompis denna servern till mig och sa att denna servern var ett bra ställe att spela på och att den är väldigt seriös och har bra rp bland sina medlemmar.

Tillbaka