Accepterad ZiKo | Ban Överklagan | evox

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZiKo

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207118911/

Ditt Hex-ID: 11000014a51783f

Vad är din discord tagg? zikotheboss_

Vem var det som bannade dig? Evox22

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-09 113859.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu när jag välte min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte bil och sen så välte bilen mitt ute i ingenstans. Jag visste inte vad jag skulle göra eftersom det inte skulle gå att välta tillbaka den. Jag var mitt ute på ett berg typ och det fanns inget garage eller ingen person i närheten. Jag tänkte faktiskt igenom om det skulle kunna räkna som combat logging men jag tyckte inte att det gilldes som det så jag gjorde spawnmenu och spawnade vid torget. Sen åkte jag bara runt med en annan bil tills jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var lite både och eftersom jag inte var skadad eller var i en situation som var farlig och då borde det inte klassas som combat logging. Jag var bara utan en bil. Men det vara ju också mitt fel eftersom jag inte gick till det närmaste garaget som jag tror var mekonomen men det var långt borta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja. Jag har blivit bannad för suntförnuft, combat logging, Powergaming och VDM (Vdm skulle jag klassa som felaktig kan gå in på detaljer om ni vill) Jag har däremot tagit lärdom av mina tidigare bans. Till exempel sunt förnuft var för att jag åkte in med en bil i bäckhäst och det har jag aldrig gjort sen dess och kommer aldrig göra. Combat logging för var att jag lämnade när jag var i fara (som jag inte var den här gången) och jag vet konsekvenserna av de. Powergaming för att jag kraschade och rollspelade. Nu brukar jag säga aj, skriva att jag har ont i ryggen eller huvudet eller något sånt och om det var en allvarlig krasch brukar jag gå ut ur bilen och trycka på "U" som gör att man ramlar. Vdm för att jag körde på någon som sköt på mig utan anledning. Nu vet jag att även fasst någon annan bryter mot en regel har jag inte rätt att göra samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gått till närmaste garage och tagit ut en ny bil och sen fortsätta spela. Ganska simpelt faktiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att även fasst till exempel min bil välter måste jag fortsätta utifrån den situationen och inte göra spawnmenu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja😊

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka