Accepterad ZiKo | Ban Överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZiKo

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207118911/

Ditt Hex-ID: 11000014a51783f

Vad är din discord tagg? zikotheboss_

Vem var det som bannade dig? Peak.fx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-07-10 230923.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade i ett scenario när jag blev rånad. combat logging är en väldigt sträng regel som man verkligen borde undvika men jag gjorde misstaget att göra spawnmenu under scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja 550 kokainblad till en person som heter Pelle Paltnacke. vi möttes vid mekonomen och när jag såg att de va 2 personer i hans bil så blev jag redan lite misstänktsam men jag hoppade ändå in i deras bil. Medans vi körde så sa Pelle att vi behövde hitta ett ställe där ingen ser och han var väldigt noggrann med det. Då visste jag typ att de skulle råna mig men jag gjorde inget åt det. Vi åkte in under någon bro nära marja lisas och vi gick ut ur bilen. När hans kompis som jag inte vet vad han heter hoppade ur och riktade en pistol mot mig sa jag att jag inte hade bladen på mig även fasst jag hade det för jag ville inte att han skulle råna mig. Det funkade inte och då visste jag att jag inte skulle komma undan. Jag hade jobbat väldigt mycket för att samla ihop 550 blad vilket gjorde att jag inte ville bli rånad på de så jag gjorde det som jag ångrade sen vilket var att göra spawnmenu och combat logga. sen så hände det inte så mycket i spelet för att någon som heter Top G skrev i discord att jag sk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag står för det jag har gjort och ångrar det väldigt mycket. Jag tycker om Unive som server väldigt mycket men jag bröt mot reglerna och det är inte okej. Jag skulle varit kvar i scenarion och rollspelat som man ska men det gjorde jag inte. Peak gjorde rätt som bannade mig för då lärde jag mig konsekvenserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger tidigare. En gång för suntförnuft då jag körde min bil inne i bäckhäst. En annan gång för FearRp då jag kraschade och inte rollspelade situationen, jag körde bara iväg. Den tredje gången minns jag tyvärr inte men jag tror att det var suntförnuft. (Ni får jättegärna berätta vad min tredje ban var) Jag har tagit lärdom av mina bans och speciellt efter denna permanenta ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var ganska enkelt att göra det som man skulle men tyvärr så gjorde jag inte det. Jag hade kunnat rollspelat och tagit upp händerna och gett dem alla blad och sen fortsätta rollspela vidare. Jag klandrar mig själv för att jag inte bara gjorde som man skulle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har tagit god lärdom efter min ban. Ifall att jag blir unbannad så kommer jag att göra saker annorlunda. Till exempel så kommer jag definitivt tänka efter innan jag gör något som skulle kunna leda till en ban. Jag kommer vara försiktigare med hur jag rollspelar. Jag kan försäkra er om att jag inte kommer göra samma misstag mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Ni får gärna ta er tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka