Nekad ZikesTP | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZikesTP

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199371792688

Ditt Hex-ID: 110000154223130

Vad är din discord tagg? Zikes#3655

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? blackad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför philip valde och banna mig är för att jag gjorde ett riktigt dålig sak som jag ångrar riktigt mycket och hoppas vi kan inte vara osams längre och att jag vill be om ursäkt vet ej hur jag ska göra det men om du ser detta så förlåt jag vill köra på unive varför philip valde var för att jag lekade han gammla ip spellar roll om det var den nya eller gammla samma skit jag fick så sammvete om mig själv och vill kunna bevisa att jag har för ändrar och kunna göra bättre av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med vänner i dc sen blev jag bannad och vet varför och det är fullt förståndligt varför philip valde att banna mig har mognat rejält nu och lovar att detta aldrig i mitt liv kommer ske igen, philip jag ber så hemskt mycket om ursäkt till dig och ber dig att ge mig en sista chans. snälla philip det var så jävla dumt av mig och hatar mig själv för det jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felaktig ban det jag gjorde skulle vem som helst banna mig för de och att jag var verkligen så dum och gjorde det om deet var nu skulle jag tänka smart och inte äns kolla på ip och blocka kilen som skicka det till mig och tänka smartare

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad flera gånger men de flesta var när jag joina unive men när jag tog det mer som roligt och kunna börja här så betede jag mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Detklart kunnde gjort de 20 olika sätt och jag valde då i tiden den dåliga sättet och satte mig i skiten och jag förstår varför jag är bannad och kommer vilja försöka komma tillbaka till unive om det tar 20 försök så gör det men jag kommer inte ge upp att kunna köra på en sjukt rolig server som jag har lärt mig de flesta av

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig så sjukt mycket inom data för jag körde innan på ps4 och jag visste inte hur alvarligt det jag gjorde var och jag vill kunna bevisa att jag har lärt mig nåt och kommer förändra det så bra jag bra kan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes! försår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka