Accepterad ZikesTP | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZikesTP

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/076532568644679635678/

Ditt Hex-ID: 110000140dd38ca

Vad är din discord tagg? Zikes#3655

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Zikeslink[2].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför philip valde och banna mig är för att jag gjorde ett riktigt dålig sak som jag ångrar riktigt mycket och hoppas vi kan inte vara osams längre och att jag vill be om ursäkt vet ej hur jag ska göra det men om du ser detta så förlåt jag vill köra på unive varför philip valde var för att jag lekade han gammla ip spellar roll om det var den nya eller gammla samma skit jag fick så sammvete om mig själv och vill kunna bevisa att jag har för ändrar och kunna göra bättre av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med vänner i dc sen blev jag bannad och vet varför och det är fullt förståndligt varför philip valde att banna mig har mognat rejält nu och lovar att detta aldrig i mitt liv kommer ske igen, philip jag ber så hemskt mycket om ursäkt till dig och ber dig att ge mig en sista chans. snälla philip det var så jävla dumt av mig och hatar mig själv för det jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban för det var jag som gjorde fel. Det var jag som leaka ipn och ingen annan. Jag fattar varför ni bannade mig men jag menade verkligen inte göra det som jag gjorde. Jag ångrar mig jätte mycket och jag förstår varför du är väldigt upprörd på mig. Jag har blivit äldre nu och jag förstår att det aldrig är okej att leaka någons personella imformation t.ex. som ip. Jag har blivit mycket mer mogen nu och jag lovar att det aldrig kommer ske i hela mitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Genom att tänka genom vad för fel jag gjorde på de. och utveckla min rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort annorlunda. Jag hade kunnat hållt informationen för mig själv eller så hade jag kunnat göra något annat än att leaka informationen. Jag hade kunnat gjort så mycket annorlunda och jag önskade att man kunde gå tillbaks i tiden så att jag skulle kunnat radera det eller inte skrivit det alls. Men det är synd att man inte kan göra det. Jag önskar att jag aldrig hade gjort det som jag gjorde och jag önskar att detta aldrig skulle hända. Jag fattar upp till 100% varför du bannade mig och jag ångrar mig så sjukt mycket. Hade jag kunnat gjort annorlunda så hade jag gjort det. Jag fattar varför du är upprörd på mig för det som jag gjorde var ganska grovt men nu när jag har blibit äldre och nu när jag har blivit mer mogen och fått mer konsekvens tänk så fattar jag att man aldrig ska göra det jag gjorde. Jag ångrar mig jätte mycket och jag lovar att det aldrig igen ska ske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig jätte mycket av min ban. Jag har lärt mig att man aldrig ska läcka någons information eller ip så som jag gjorde. Jag har lärt mig att det jag gjorde var väldigt fel. Jag kommer aldrig göra om det som jag gjorde och det jag gjorde var jätte grovt. Jag fattar varför du är arg och upprörd och jag skulle också vart upprörd om någon läckte min information. Jag har lärt mig nu så mycket och jag lovar att det aldrig kommer hända igen. Jag ber så mycket om ursäkt för det jag har gjort emot dig jag lovar. Det kommer aldrig ske igen och jag fattar att jag har gjort fel. Och jag ber om unsäkt en gång till och jag lovar att du fattar mig. Jag hoppas att du kan ge mig en ny chans så jag kan visa vad jag går för och jag lovar att jag har blivit mer mogen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka