zikes | Polismyndigheten Ansökan (TrokkZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Ange ditt födelsedatum: 14 Juni 2007

Vad heter du på discord? Zikes#3565

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har runt 1050 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag 8-4 timmar

Vad heter du? JJ KK

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? det klart, När Jag var liten så tävla jag tränade, men sen sluta jag när jag blev äldre

Varför vill du bli polis? Jag är en person som kommer arbeta mycket. Jag kommer inte bara arbeta för pengarna utan främst för att bidra med ett säkrare samhälle, med minskad kriminalitet. Jag har väldigt lätt för att prata med främmande folk och klara av att styra upp en stressad/svår situation så bra som möjligt, men samtidigt kan jag även ge mina kollegor ett gott skratt vid tillfälle.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Seriösa scenarion, en seriös poliskår , en kår som vet vad radiodisciplin är. man ska veta vad rp är och man ska kunna rpa och man ska verkligen vara inne i spelet och i radion ska man snacka om yrket och inte om sin fritid

Vad vet du om yrket i helhet? De jag vet om polisen jobb i helhet är att vi finns i stan för att civila ska känna sig trygga och skapa ett lugn i staden där är huvuduppgiften för vanliga poliser i målade radiobilar.
Sen har vi en civil del av polisen som jobbar mycket med spaning mot gäng och platser som är vanligt att de händer kriminella händelser som tex tillverka av knark eller försäljning av knark .
Sen har du Säpo som jobbar med att spana och ha koll på lägesbilden över hot nivå i staden , hot som dom jobbar med är tex terrorattentat, höger och vänster extrema grupper och andra typer av spaningsuppdrag, hemliga uppgifter och internutredningar .Sen har du ju insatsstyrkan (piketen) finns för att kunna göra insatser mot grova kriminella personer som har tillgång på tyngre vapen eller situationer när de är gisslan drama och man måste gå in och få ut person/personerna som är gisslan. Inom piketen finns de olika grenar av utbildningar, tex prickskytt, bombtekniker , fordon och sjukvårdare.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, Jag var 4 års assistent

Hur är du som person? mogen, snäll, många vänner, kan samarbeta, tycker om fotboll och dataspel jag brukar vara ute med vänner fast mest jobba för jag tycker de är roligt att jobba och att sätta nya mål som sist så var jag securitas s och det var min mål fast nu är mitt mål att bli polis och göra så alla poliser kan hantera allt och göra så alla är bäst och de ska ha roligt för jag har vänner som har slutat för de tycker att chefen inte vet vad han gör men jag vet inte har inte träffat han så men han kan vara jätte trevlig så jag vet inte.

Är det något vi bör veta om dig? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka