zikes | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zikes

Icke Medlem
Meddelanden
235
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesi

Vad heter du på discord? Zikes#3565

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag 16:45 till 21:00
tisdag 14:30 till 21:00
onsdag 16:45 till 21:00
torsdag 16:45 till 21:00
fredag 16:45 till 21:00
lördag 12:00 till 17:00 vilar lite sen 19:00 till 00:00
söndag 12:00 till 17:00 vilar lite sen 19:00 till 00:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har vart support tidigare på servern jätte jätte länge och jag gjorde ett otroligt bra jobb. Jag tyckte det var roligt att hjälpa servern genom att få bort alla lallare så folk kan ha bra scenarion. och om jag blir Staff så kan jag lära dom hur man gör rätt så dom lär sig till nästa gång. speciell och att vilja ta liten paus från RP och göra lite Staff grejer som spaca säga till att alla följer reglerna och att det skulle höja deras RP och om jag skulle banna någon kan jag förklara exakt vrf jag tog den besluten som jag tog och kommer det göra lätt så att de inte gör samma misstag som de gjorde. plus jag vill få bort alla lallare och få in nya personer som kommer ta Unive till nåt mer som att köra det som Main spel och tar det mer allvarlig server. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka få in nya spelare som är trevliga och har en bra rp nivå. På så sätt kommer jag utveckla servern med RP nivå och fortfarande hålla en stabil spelar bas, om inte den blir bättre. Och om jag gör så folk får ett straff och dom verkligen älskar servern då kommer dom inte göra samma misstag en gång till för dom vill inte bli straffad för det igen.då så gör dom rätt nästa gång och det blir bra för alla . Jag kommer dva alla onödiga bilar som är dumpade på vägen för att minimerad prestandan då blir det bättre för fler.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Enligt mig ska jag bli Support för att jag har visat väldigt mycket engagemang. Jag har väldigt många timmar på FiveM och nästan alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag aldrig har varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tro på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i Sverige. Det gör mig inspirerad och gör så att jag vill hjälpa på det sättet jag kan. Som exempel har jag varit White list ansvarig för ett tag sedan. När jag var whitelist ansvarig försökte jag alltid att hjälpa folk. Jag svarade alltid i PM snabbt och tog alla intervjuer jag kunde. Jag hjälpte också alla andra whitelist ansvariga som var nya och dem som var erfarna så att servern kunde vara effektiv och så att dem kunde få in folk till servern med en hög RP nivå. Det påverkade min kunskap inom reglerna enormt så nu kan jag alla regler utan till. Om jag fick möjligheten att bli support / staff skulle jag kunna bidra med stabilitet till servern. Hur jag skulle kunna göra det är genom min kunnighet inom reglerna. Jag har läst igenom dem vid flertalet situationer och har spridit dem vidare till andra individer på servern. Det har gjort så att spelare blir mer kunniga inom rpn och det leder till en mer utvecklad server. Jag är också erfaren inom kommandon så att behöva spendera tid att lära mig dem kommer ej vara ett problem.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 -7 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Som support eller staff yrket som man så fint kallar det har jag väldigt goda egenskaper, jag har också väldigt mycket erfarenhet på servern och vet hur folk funkar och hur man skall bemöta alla typer av personer så det blir rätt från första början.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? de här kan just jag ksk några fler men glömt

/noclip Du har osynlig i luften och speccar folk.
/spec Väljer någons id och sedan speccar dom från deras perspektiv.
/tpm Du lägger en gps på kartan och sedan skriver du detta och tpar på gpsen.
/goto [ID] Tpar på någon och skriver idet. Detta använder du om någon behöver hjälp m.m.
/revive [ID] Ressar en person så att den ej är död längre.
/kick [ID] [anledning] Sparkar en person på grund av något lite mindre än en ban t.ex. Byta kläder m.m.
/sqlban [tid] [ID] [anledning] Det är när du bannar någon för någon bryter mot serverns regler.
/sqlbanoffline [id] Du bannar någon genom att använda sig av sql search och sedan ser hans offline id om han t.ex. combatloggat eller ej är inne på servern längre.
/car [fordonsnamn] spawnar fram fordon och detta ska ej användas om det är för rpn utan används mer för event med mer.
/toggleid Ser folks id över deras huvuden
/togglename Samma som toggleid bara att du ser deras steamnamn istället också.
/bring [ID] Du tpar någon till din postion.
/freeze [ID] Gör så att en spelare ej kan röra sig.
/setjob [jobb] [ID] Ger en person ett jobb ingame.
/setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej =)

Tillbaka