Nekad zii | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Elmes

Vad är ditt discord namn? sigvardsd / display namn: $igge.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Risab Kenta växte upp i en tuff förort med en ensamstående mamma som kämpade för att försörja familjen. Hans pappa lämnade dem när Risab bara var fyra år gammal, vilket skapade ett tomrum och en känsla av övergivenhet. Skolan blev en kamp, och Risab, som hade en uppenbar intelligens och nyfikenhet, hade svårt att koncentrera sig på studierna.

Som ung tonåring började Risab umgås med äldre, kriminella ungdomar. Vid sexton års ålder hade han redan blivit en välkänd figur i den undre världen. Han deltog i stölder, rån och småskaliga narkotikaaffärer. Hans strategiska sinne och kalla, beräknande natur gjorde honom snabbt till en respekterad medlem i de kriminella kretsarna.

När Risabs mamma dog efter en kort sjukdom, förlorade han sin sista anknytning till ett normalt liv. Sorgen drev honom djupare in i kriminaliteten, och han blev allt mer hänsynslös i sina handlingar. Risab började planera och genomföra större och mer riskfyllda brott, vilket gav honom ännu mer respekt men också fler fiender.

En kväll, mitt under ett stort rån, gjorde Risab ett misstag. Polisen, som länge haft ögonen på honom, slog till och han greps. Risab dömdes till ett långt fängelsestraff, men även bakom galler fortsatte han att vara aktiv inom den kriminella världen. Han byggde upp ett nätverk av kontakter och styrde sina operationer från insidan.

I fängelset reflekterade Risab över sitt liv och insåg att han inte ville bli definierad enbart av sin kriminalitet. Trots det kunde han inte släppa sitt grepp om den makt och de pengar som kriminaliteten gav honom. Han började använda sin tid i fängelset för att planera sin framtid och hur han skulle kunna återvända till sitt kriminella imperium starkare än någonsin.

När Risab till slut blev frigiven, återvände han till sitt gamla liv med en ny beslutsamhet. Han byggde upp sitt kriminella nätverk på nytt och expanderade sina verksamheter. Hans tid i fängelset hade lärt honom mycket om lojalitet, strategi och makt, och han använde dessa insikter för att cementera sin position i den undre världen.

Risabs resa från en tuff uppväxt till ett liv i kriminalitet och hans fortsatta kamp för att behålla sin makt och kontroll visar på den komplexa verkligheten för många som växer upp i utsatta miljöer. Trots att han hade möjligheter att förändra sitt liv, valde han att fortsätta på den bana som hade gett honom både rikedom och respekt, men också en ständig risk för våld och fängelse

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en hög och bra rp genom att spela efter unives regler och spela på ett kul sätt och inte bara bry sig om vapen och pengar. Jag kan bidra med en social rp och inte försöka starta gäng krig och bråk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att spela för motpartens RP också som betyder att om du är i en skottlosning till exempel om man förlårar den så
c loggar man inte och förstör inte motpartens rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja som RDM är att man inte får döda någon utan anldning och MetaGaming som är att man inte får ta information utanför spelet som till exempel från discord eller twitch och andvända i unive.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan RP och har länge rp:at som krimminel på unive men då min dator ej klarade fivem så slutate jag och senare så glömda jag bort om fivem och sen så kunde jag knappt andvända datorn så bytte ut ett viss par delar och nu vill jag börja köra igen men då hade unive gjort en medlems reset.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning
: Du har använd Ai.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka