Nekad Zigzag | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zigzag

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? z1gz4g_

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2006

Berätta om din karaktär. James kanon är 18 år gammal och växte upp med sin mamma och sin bror i slummen. Han har alltid varit ett så kallat problem barn då han blandannat slagits mycket i skolan, pissat positivt på thc och umgåtts med kriminnelt aktiva personer. James mår oftast bra på dagen men på kvällarna får han återblickar på tidigare händelser och kan då ibland få ångest. Han undrar om det här är det som kallas trauma. James gillar att röka gräs, göra pengar, köra bil och umgås med familj och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte lägger energi på vem som vinner det ska alltså vara lika kul även om motparten vinner o tvärtom. det handlar om rpn och inte vem som vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Som krimminell ska man då vara så diskret som möjligt och hålla sig borta från polisen så bra som de går och under krimminella handlingar ska mask vara på. Vid ett personrån får man inte avrätta offret då de alltid ska ha en möjlighet att värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare varit aktiv på bandit rp, trappin rp och cashlife rp så jag har ändå ganska mycket erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har förmågan till att göra riktigt roliga scenarion. skulle kunna göra ett scenario av nästan allt.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka