Nekad ZiggeZero | Medlem ansökning [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eggis210

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Ydkvist

Vad är ditt discord namn? ziggezero#4487

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Blom och är född 1998-01-30. Han är 25 år gammal. Johan kommer från göteborg och pluggade samhäll när han gick på gymnasium. När han blev äldre och flyttade hemifrån flyttade han till Uppsala. Johan har alltid haft ett stort intresse av polisen och hur de arbetar. Han drömmer om att bli polis och få hjälpa till i staden. Johan är snäll och omtänksam. Men just nu är Johan i kris. Han har inte mycket med pengar och har inget bra jobb som han kan leva på. Johan behöver ett nytt jobb. Han måste börja ta tag i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och seriös RP. Jag har spelat på andra servrar innan och har lite erfarenhet. Jag har även spelat på Unive innan och var medlem men tog en paus och nu vill jag börja RPa igen. Jag kommer att vara aktiv mycket och spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om vi te.x tar ett rån som scenario så ska liksom både polisen och de personer som utför rånet ha en rolig stund och båda ska få en chans. Rånarna ska kanske inte ta en helikopeter och bara flyga iväg så att polisen inte har en chans. istället kan man ta en bil så att polisen hänger med och det blir ett roligt scenario. Även om man förlorar ett scenario så kan det vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag tittade mycket på fivem och så tillslut så ville jag börja också och då började jag leta efter servrar. Då hittade jag Unive på Youtube. Jag tittade och insåg att det verkade som en bra server så jag joina.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka