Nekad Ziggee | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mia<3

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa

Vad heter du IRL? Sixten

Vad heter du på discord? 𝕸𝖎𝖆#9999

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i över 2 månader men fick indragen wl sen har jag fått wl igen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Har sätt att Marja lisas inte varit öppet på väldigt länge och har varit väldigt inaktivt men det vill jag ändra på så jag kommer se till att Marja-Lisas har den rätta personalen så kunder vill komma tillbaka, alltså om de bete ser och inte gör några dåliga saker som exempelvis dåligt kundbemötande eller bara att dom inte kan bete sig. Kommer anställa många personal-ansvariga som kan ta arbetsintervjuer så att bilfirman hålls öppen eftersom bilhandeln är en stor del av servern. Kommer även skaffa biträdande chefer som kan hjälpa till med vissa saker. Kommer skaffa sammarbeten med andra företag på servern eftersom det kan hjälpa till med att få kunder till Marja-Lisas. Har jobbat på andra jobb innan där man har möten och det tänker jag kan vara en bra ide för att även alla anställda, provanställda och erfarena ska få chansen att säga sina åsikter. Så med hjälp av personal ansvariga och bitr chefer som hjälper till med att få dom rätta försäljarna tror jag att Marja-Lisas kommer ha kunder dag o natt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Flera har varit chef på många bilfirmor tidigare i andra servers. Har även varit chef på bennys och mekonommen på andra servers.

Hur ofta kommer du vara inne? Skol vecka
Måndag: 16:00-21:00
Tisdag: 16:00-21:00
Onsdag: 16:00-21:00
Torsdag: 16:00-21:00
Fredag: 15:00-00:00
Lördag: 13:00-00:00
Söndag: 13:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka