Nekad Ziggee | Anmäl en servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mia<3

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad heter du på discord? 𝕸𝖎𝖆#9999

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Ludde.#9999

Vad har han gjort fel? Han abusar och bannar mig när han dör. Han var inlåst ensam med mig i fängelset och dom hade satt in mig i 755 månader. Jag tar då och slår sönder honom ig tills han dog. Men det var ej rdm eftersom jag har anledning/anledningar! Han powergamar även väldigt mycket! Han sa aldrig aj när jag slog honom

Har du bevis? Ja. https://medal.tv/games/gta-v/clips/LrCz6JDYElPoG/d1337YVaouvF?invite=cr-MSxaQ0ssNjAyNTQyNDQs (Inte jag som pratar i bakrunden)

Va någon annan med i händelsen? Ja en av dom andra som var inlåsta attackera den andra polisen.

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? Nej. Han svarar mig ej i pm eller drar i support.

Senast ändrad:
Ludde är staff för tillfälet så du får göra staff anmälan. Men om det är någon annan en han som är sv så kan du ta och skriva hans riktiga discord.

Jag är som sagt inte polis. Du måste nog tagit fel Ludde. Då jag varken speccat eller bannat ngn idag sen är jag inte polis så kan knappast vara jag…

Ludde är staff för tillfälet så du får göra staff anmälan. Men om det är någon annan en han som är sv så kan du ta och skriva hans riktiga discord.
Han hette ludde på steam

Det enda felet han gjorde var att banna dig men du förstår ju själv du kan inte slå ner en polis på ett fängelse för du ser ju självv hur tråkig rp det var för LUDDE

Tillbaka