Accepterad ziezo415 | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ziezo415

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? ziezo415#4642

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Helsingborg
När jag var 12 år gammal så gick min pappa bort och min mamma men jag och min bror försökte glömma honom
för han var inte en bra pappa. Sen så flyttade jag och min bror till sövde vi hade de jätte bra där enda tills när jag var 15 år för då fick min bror hjärtstopp så han dog. När han fick hjärtstopp så blev jag retad i skolan så jag började hänga med kriminella. Ett år senare så gick min lillebror bort och han va den enda jag hade de var då allt spårade ur jag blev bort med ett huset hemlös i 6 veckor tills jag kände nu räcker de så jag ringde några killar och sa nu kör vi. 6 dagar senare så hämta dom upp mig gav mig kläder och vapen vi skulle råna värdetransporten .

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är bra på rpa och jag lära nya spelare att bli bra på rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man alltid ska spela utefter att den andra parten oxå är där för att ha kul via rpn. derför måsta man förlora scenarion ibland för att den andra parten (motsat sida i ett scenario) ska få vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? min kompis tipsa unive och sa att det va en jätte bra server

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka