Nekad Ziddenkaa | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ziddenkaa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Karlsson

Vad är ditt discord namn? ZiddenKaa

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Håkan Karlsson och jag är 24 år gammal.
Jag älskar motorer och älskar riktigt snygga bilar.
Jag älskar att träffa nya människor och har absolut inga problem med att vara social. Jag vill hitta mitt nya liv där jag får lära mig nya saker och få helt nya erfarenheter om världen. Jag vill bli mer kunnig om motorer så jag funderar på att bli en mekaniker eller någon som jobbar med bilar eller liknande. Jag gillar frilufts livet men älskar också storstan så älskar att göra saker som till exempel fiska, promenera, cykla, vandra på stigar och utforska nya platser. Men jag älskar även att shoppa umgås med vänner hitta på aktiviteter och kolla på hockey.
Men jag vill inte säga att jag är en smidig person då jag är väldigt lik ett kylskåp i min flexibilitet. Folk brukar tro att jag gillar hockey men dem förstår inte att jag slagit ut tänder genom att vara klumpig och slagit i huvudet lite här och där.
Men visst även om jag faller ofta så faller jag mest i skratt då jag älskar skämt och roliga historier som folk brukar säga till mig. Jag har även ett nikotinberoende som har gått lite överstyr, så man vill inte prata med mig innan jag har fått min morgon cigarett haha.
Ja detta var väl lite om mig så jag hoppas verkligen jag får flytta in inom kort då jag längtar efter att träffa nya människor.
Vänligt mött Håkan Karlsson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mer socialt RP på högre nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rp:a så att motparten ska känna på det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming Du misslyckas med att vara realistisk till exempel överlever någonting du inte borde göra, du måste spela på dina skador. Metagaming du använder information du inte borde ha ingame. Sunt förnuft försöka att vara realistiskt så gott det går. RDM Du får inte döda någon utan anledning till exempel skjuta någon för att det är roligt. VDM Det är samma som RDM fast med fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit inne på lite andra svenska servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
utveckla ditt svar på frågan vad du kan bidra med till serverns rp

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka