Accepterad ZiCo | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZiCo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347486587

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? ZiCo#4496

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 38 år gammal och hans barndom var helt normal, alltså en barndom som inte bestod av några problem. Min karaktär har 2 syskon, en av varje kön. Hans mamma dog när han var 17, vilket gjorde han väldigt ledsen vilket skapa små problem i hans liv som ung vuxen. När han var 19 var han hårt beroende av alkohol, vilket har lämnat svåra spår i hans psyke. Däremot när han fyllde 28 träffade han en kille (Micke) som stöttade han och hjälpte han ur missbruket. Efter det gick han 2 års terapi vilket har gjort att han fick en ny "fresh start". Idag är han nykterist och helt psykist stabil. Hans dröm yrke är att vara polis då han tycker om att vara bland människor. Hans intressen är att hålla på med bilar, eller att bara äga de då hans pappa vara en mekaniker vilket har gjort att även han har blivit intresserad av fordon. Han tycker även om att vara med sina vänner och köra olika typer av sporter. Min karaktär är en väldigt aktiv person, han både joggar och gymmar.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag är aktiv och välidgt engagerad i vad jag gör. Jag är ganska ny inom rp vilket gör att jag fortfarande håller på att lära mig mycket inom rp, men att bli whitelistad skulle kunna öppna nya dörrar inom mitt rollspelande då jag kan få yrken som är lite mer seriösa. Att bli whitelistad skulle göra så jag både börjar spela mer och börjar spela ännu mer seriöst då det blir roligare när man kan bidra med mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag just vill bli whitelistad på denna server är för att jag tycker att den både är stor och aktiv och har bra servrar.

Hur hittade du Unive? Blev tipsad att det var många seriösa på denna server och det är precis vad jag letar efter.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära mig mer inom rollspel så jag blir bättre och på så sätt kan bidra med mer till staden/servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu då alla andra servrar jag kollat på inte är så aktiva och definitivt inte lika seriösa som denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka