Nekad Ziam | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ziam

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GM15_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ted

Vad är ditt discord namn? Ziam#8445

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Pelle Johansson är min karaktär. han är en svensk hederlig man som gillar fikon. hans stora passion i livet är musiken och medmänskligheten. Pelle är en man som kommer ifrån Uppsala och har haft en tragisk uppväxt då hans mormor var mycket aggressiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill uppleva det fantastiska Community som jag har hört om. Unive verkar väldigt roligt och jag vill ta del av det. jag gillar också att ha kul och träffa nya personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en rolig miljö då jag gillar RP. jag gillar att ha kul och snacka med folk och kommer därför dela med mig av min humor och så vidare. jag tror också jag kan bidra till en roligare miljö.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela med den andra sidans fördel innebär att du inte ska göra det som är bäst för dig i scenariot, du ska göra det på ett sätt så att du förbättrar scenariot som helhet, till exempel ska du inte alltid spela för dig själv. makt och pengar eftersom det gör scenariot tråkigt, t.ex. du gör det för att göra din motståndare bättre eftersom du gör scenariot värre för dig själv

Hur hittade du Unive? min kompis berätta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka