Accepterad Zhishard | Medlem ansökning - Matteboy

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zhishard

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julia

Vad är ditt discord namn? LingonLisa

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elsa Liljeblad och hon är 25 år gammal.
Elsa är har växt upp på en gård ute på landet med sin mamma, pappa och en storebror.
Elsa hade en tuff uppväxt, för hennes föräldrar fokuserade mest på hennes storebror för det gick väldigt bra för han i skolan och han skulle kunna bli väldigt framgångsrik, men Elsa är inte lika smart och duktig som han.
Så Elsa fick inte så mycket uppmärksamhet av sina föräldrar som barn, vilket har format henne till den hon är idag. Hon söker väldigt mycket bekräftelse ifrån andra.
Elsa flyttade ifrån sin familj så fort hon kunde, hon tänkte att så som mina föräldrar behandlat mig ska ingen behöva uppleva.
Så Elsa brukar försöka muntra upp någon som behöver det. Sprida lite kärlek till dom behövande.

Men Elsa är också en väldig nyfiken person, som gillar att höra på skvaller. Hon är också en liten golddigger, har personen en fin bil så är hon där och försöker flörta till sig en åktur.
Elsa brukar kunna hamna i många farliga situationer för hon tänker inte på konsekvenserna för hon är impulsiv och säger sällan nej till ett äventyr.

Elsas intressen är att få lära känna människor och få många vänner.
Sen vad Elsa får för intressen återstå att se. Allting kan hända i Elsas liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med roligt rp och många tokiga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man måste samarbeta med motparten så dom får spela ut scenariot som dom vill, Man kan inte bara tänka på sig själv. Det blir roligare scenarion för alla om man samarbetar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. RDM (random deathmatch) döda någon utan anledning. METAGAMING använda information som min karaktär inte vet om. Social RP man ska inte använda våld i första hand.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nja, testade att RPa en gång för många år sedan men har tittat på RP streams i flera år så känns som att man har bra koll på RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag är nöjd så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka