Nekad Zhesad Hamad | Ban överklagan [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kylankylan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Zhesad Hamad

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198964136478/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: anders

Vad är din discord tagg? kylan_kylan#2065

Vem var det som bannade dig? ~^4Martin

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem valde att banna mig pågrund av att dem tror att jag snackade med personer från mitt gäng som kom efter ett tag när jag var rånad. dem trode alltså att dem kom för att jag snackade i dicord medans jag egentligen sa innan jag blev av med kom radion att jag kommer att bli rånad till mitt gang.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var nära mitt gäng hus och så kommer en bil mot mig och dem alla hade masker så jag säger till mina kollegor att jag skulle bli rånad. efter det så säger dem i chaten att dem tar min komradio så jag mutar dicord och efter det så åker dem iväg med mig. och stannar brevid en bil väg. efter det så tar dem minna saker och efter en stund senare kommer min kollega och ska rädda mig efter att han har letat efter mig i en lång stund han kunde hitta mig genom att vi alltid brukar åka i gråa sabbar och han ser en grå sab ligga när där jag är så då antar han att jag är nära så han söker igenom stället nära bilen och efter en stund så hittar han mig vid en strand brevid vägen så han är en och dem två så han sticker där ifrån och dem dödar mig. efter ett tag så callar stafs in mig i dc call och jag anklagas för meta gaming har häller ingen chans att förklara eftersom dem mutade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban eftersom jag inte sa någoting till minna kolegor utan att jag sa att jag skulle bli rånad innan dem tog minna komradio och så blir jag bannad för att jag säger saker out of charactar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare och det var en felaktig ban på rdm där det igentligen inte var det eftersom jag bara började slås med en kille som slog mig först. det jag lärde mig av min föra bann var att jag inte ska slå tillbaka om jag hammnar i fight utan att bara reporta snubben som slogs.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gjorde inga fel men grejen är att jag kanske inte skulle sagt till min kollega att jag blev rånnad eftersom det ser ganska sus ut att han kommer utan evidens och hittar mig men jag gjorde inga fel eftersom jag sa dc innan jag blev av med komradion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska säga till minna kompisar om jag blir rånad för om dem hittar mig så ser det ganska sus ut att man helt plötsligt blir hittad.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad. Vänta ett tag innan du skickar nästa ansökan. Skriv som det är istället.
Låser o Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka