Accepterad zheooo69 | Medlem ansökning [Malteeelök]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zheooo69

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288883114/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Lindblad

Vad är ditt discord namn? theo + craft = sex#6969

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Lindblad och han är 21 år gammal. Han växte upp i Visby med sin mamma Britta och sina två bröder Mio och Vincent. Deras pappa lämnade dom efter Vincent föddes. Theo började på Solbergaskolan vid 6 års åldern. Han hade rätt så bra betyg och fick nästan aldrig underkänt. När Theo var 9 år gammal var hans familj med om en bilolycka, alla klarade sig förutom Vincent. Begravningen var väldigt svår för Theo eftersom han älskade Vincent så himla mycket. Han går fortfarande till hans grav en gång i veckan och pratar med honom och tänder ett ljus. Vid 16 års åldern började Theo på Visbygymnasiet. Han tog studenten vid 19 års åldern. Theo flyttade hemifrån när han var 20 år gammal, han flyttade till Unive. Nu jobbar han som en fiskare och har en dröm att bli Polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på Unive eftersom jag kommer bidra med mycket, tex. att ge en bra rollspels upplevelse. Jag vill bli polis så jag kan stoppa kriminalitet och göra Unive till en säkrare plats. Jag vill gärna komma åt mer funktioner på servern också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar rollspel och tycker det är kul, finns mycket att göra, och att serven är välgjord och det märks att ni har lagt mycket tid på den.

Hur hittade du Unive? Genom streamers och vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och göra en bättre upplevelse för andra genom att bygga upp mitt rykte i communityn som en bra rollspelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra det mer roligt för andra och för mig själv, förbättra servern och göra den mer rolig än vad den redan är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope, Unive är den enda servern jag kör på för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, ni har säkert mycket att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka