Nekad Zhark | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zhark

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Zhark11/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Zhark#4139

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sharif Ahmed och är från Somalien men är relativt nyinflyttad i Sverige och kan språket flytande han är född 95 vilket innebär att han fyller 26 år i år. Sharif är ingen känslosam person och berättar vad han tycker och känner. Sharif är intresserad i politik och var med i valet i somalien 2006 men han har även vissa hobbies som t ex fordon men speciellt bilar han ägde en gammal chevrolet camaro i somalien men blev av med den när han blev utvisad ur landet. Han är även väldigt fotbolls intresserad och spelar det på den fritiden han har utanför jobbet som han hade som politiker. Men han vill nu byta jobb och skaffa nya drömmar och mål han vet inte riktigt vad han vill bli men det riktar mot jobba med något som har med bilar eller fordon att göra. Sharif är en väldigt trevlig kille men han har även dåliga sidor som vilket människa som helst. Han har levt med sin morbror hela livet då båda hans föräldrar dog i en trafikoclycka i hemlandet.

Varför ska just du bli whitelistad? Då jag har erfarenhet inom rp har dock inte spelat på ett tag men vill komma tillbaks in i rpt så känner att denna server är en bra server att komma tillbaka till då jag spelade på den för ungefär ett år sedan. Spelade ju lite mer efter jag slutade på multistaden men inte spelat rp på ett halvår.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Spelat på server förr när den hette multistaden inte lirat fivem på ett bra tag men vill börja igen och kände att denna server var en bra server att börja på igen.

Hur hittade du Unive? Som sagt spelade på den tidigare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och även ge andra ett gott skratt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka