Nekad zhapo. | Beslut Överklagan / mio, jaffar

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zhapo.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ditt discord namn: zhapo

Ditt Hex-ID: steam:110000100086059

Vad för typ av beslut gäller det? Sexism

Vem/vilka tog beslutet? Mio, jaffar sen sista vet jag ej

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att dem tog beslutet för att jag sa hora. Jag ber om ursäkt till den grabben jag sa det till. Jag tänkte mig absolut inte för och min bägare rann över när jag hade hört samma ska i 10 min. Jag ber om ursäkt för vad jag sa. Det jag gjorde var absolut fel. Men menade absolut inte illa till något då det bara var rp. Jag ångrar det grovt nu också. Innan allt hände med kidnappningen hade jag tänkt gå o sova så jag var även övertrött för jag har ej sovit under hela förra natten. Jag var trött plus dåligt temperament just då bara. Så jag vill bara säga förlåt för mina handlingar och tycker att det vara onödigt och dåligt från min sida. Jag hoppas att ni fattar hur det var för mig också. Jag säger inte att det är en bortförklaring utan att att det bara var en sån tajming på allt. Återigen så sa jag absolut inte det till tjejen och menade inget illa när jag sa det heller. då jag tycker bara att det är rp och hört folk säga ännu mer grövre saker.

Hur är beslutet felaktigt? Dem tror att jag sa det till tjejen, vilket jag ej gjorde. jag vet att man inte ska säga det oavsett vad. Men jag sa det absolut inte till tjejen. Grabben i klippet sa "Pricken?" då sa jag "ah du har inte sen den själv, din h**a." Vilket jag ångrar enormt. Man hör det i clippet att grabben säger "Pricken?" medans damen pratar och då svarar jag han och inte hon. Om någon tog åt sig så var det absolut inte med meningen. Jag var bara trött och tänkte mig inte för men menade absolut inget illa till någon alls

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kyIyglI4fkbsbtphp?invite=cr-MSxVYjYsNDEzMTc2NjA0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka