Nekad Zeys12 | Chef-jobb ansökan [Gripen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeys12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Jakob

Vad heter du på discord? deadbubba

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ca 4 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har tidigare erfarenheter inom jobbet, jag vet hur själva jobbet fungerar med fakturor och vad man får göra och inte göra. har vart chef förr och jag brukade utveckla jobbet genom att hyra en städa då och då i veckan. jag kommer göra min lokal så bra som möjligt så allt ska va smidigt genom appen på mobilen. Jag som chef håller koll extra på mina anställda som dom inte abusar tex för att byta kläder eller att köra individer gratis. Jag kommer ha möten i veckan och låta alla prata om hur det har gått och om dom trivs. Jag kommer ha lektioner hur man har ett bra bemötande och lära sig att ta kritik. Jag kommer försöka prata med staffteamet att försöka skaffa in oss nya saker. Jag är öppen för intervjuer och har koll vilka som faktiskt brinnner för detta jobb. Jag kommer ibland kanske dela ut bonusar till dom personer som jag ser gör det extra bra inom detta yrke! på andra servar så ber jag kunderna lämna en kritik och det skriver jag upp så kan jag se också vilka som jobbar bra med ett fantastiks kundbemötande. :D

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare erfarenheter från detta jobb på en annan server då jag har vart chef. Jag vet även hur man beter sig eftersom jag har vart chef förr här på unive samt andra servar. Detta är därför jag har tidigare erfarenheter

Hur ofta kommer du vara inne? Varenda dag upp till 10h sen jobbar jag på natten ibland till 4-3 så jag har inge problem med aktiviteten. :D

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jepp, det är en självklarhet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ajemen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka