Accepterad Zeys | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeys

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Zeys#8659

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en livlig karaktär som ägnar sig mycket åt gymmet och vänner. Han är också en rätt ödmjuk kille med stort hjärta och mycket kärlek för familj och nära. Jag är väldigt aktiv i nattlivet och gillar att lära mig nya grejer och hitta nya hobbies.
Min karaktär Petter Stål har levt på denna jord i 26 år, Petter är också en broder till Karaktären Harry Stål som är hans äldre broder samt Larry stål. Petter Stål växte upp på landen med sin familj och växte upp där o sedan flyttade till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre miljö samt är jag väldigt hjälpsam och medmänsklig ändå fast jag kan se tuff ut. Jag kommer också bidra till många roliga stunder och scenarion. Jag kommer också att höja rpn igenom att försöka vara så allvarlig och rollspelsam som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta andra vinna lika mycket som än själv, man ska inte alltid va störst vackrast och mäktigast. Tex om man blir kidnappad och kidnapparna i fråga ställer mig frågor som var är denna personen eller du ska göra detta så ska man ställa upp och agera som de vore en riktig situation.

Hur hittade du Unive? Jag fick massa rekommendationer av vänner i min närhet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka