Nekad Zeys | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeys

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301110936/

Ditt Hex-ID: 11000011450e298

Vad är din discord tagg? Zeys#8659

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Bild på banmeddelande: SSSSA.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Från hans vinkel såg de ut som att skotten gick på helt fel sida jag kan erkänna att de var lite lalligt av mig men från hans perspektiv såg det mycket värre ut än vad det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis låg på marken o jag fråga han om jag fick testa min pistol med gummi skott i hans hand om ni kollar logs så hade vi /sme plastskott innan. Sedan frågar jag om jag får skjuta han i handen och motparten säger att det är okej då antar jag att det är okej. Men de kanske var lite lalligt men ville bara testa. Sedan kom ban hammaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Varför jag tror de var en felaktig ban var för att han inte hörde vårat rollspel samt att dsyncen gjorde att skotten gick åt ett annat håll istället för där jag sköt i mitt perspektiv som ni kan se på videon länkad här: https://medal.tv/games/gta-v/clips/14kkLSgGcn3vin/d1337TWmDB37?invite=cr-MSwxakMsMTc4NzE4MjYxLA.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var att jag glömde rollspela på en bil krasch jag lärde mig extremt av det o känt att jag höjt rp nivån ordentligt efteråt efter som de läxade upp mig att alltid tänka på att skadorna som sker ska vara så realistisk reaktion som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva /sme gummikulor igen eller skippat det scenariot överhuvudtaget men nyfikenheten tog mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer försiktig i rpandet som att skriva gummikulor igen istället för att inte tänka på det. Samt var det kanske lalligt då han redan låg ner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Det du gör är fortfarande fel vill att du väntar ut ytligare tid, visst att skotten inte gick rakt men det du gör är fortfarande fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka