Nekad Zeys | Ban Överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeys

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198301110936/

Ditt Hex-ID: 11000011450e298

Vad är din discord tagg? Zeys#8659

Vem var det som bannade dig? Blocket

Hur lång tid var din ban? Min ban är temporär i 12timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bill.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag inte hade någon reaktion samt lallade med bilen då jag använde mig av powergaming och inte rpade någon skada då jag körde in i väggen med bilen flertal gånger. Det var lalligt av mig förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och försökte sälja en av mina bilar på piren då de blev någon dsync att nån körde in i mig 3 gånger så jag tog hans bil o krockade den i väggen av ren frustration och inte rpade på skadorna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban då jag gjorde fel men jag ber hemskt om ursäkt och jag brukar inte lalla på det viset det var ett misstag av mig. Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad 1gång första gången jag spelade pga av missförstånd men blev snabbt unbannad då jag inte förstog riktigt vad som hade skett då jag inte hade läst igenom alla regler ordentligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorera personen och inte kört bilen in i en vägg efteråt samt rpat på skadorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ignorera eller reporta folk som gör fel samt rpa på skador som sker under situationer och scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka