Nekad Zeyrozi | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zuyanii

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: 11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? SkogsTurkeN

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett regelbrott som jag inte visste om eftersom jag inte spelat och inte haft koll i krim dc kanalen. Men jag och staffsen hade ett väldigt bra samtal i support och jag förstod såklart deras beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte gå in i unive efter att jag tagit en paus i ungefär 2-3 veckor. Jag går in och tar över ett område och blir beskjuten av andra. Jag kör ifrån för att sedan komma tbaka och ta över området igen. Jag gömme rmig och när en kille ska ta över så skjuter jag han i huvudet. Jag blir sedan tillsagd av Spartan att hoppa support och då fick jag min ban, men jag känner att det var en av de vettigaste support ärenden jag haft även fast jag vart bannad. Eftersom de var så lugna och förklarade till mig och vi förstod varandra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ett rätt beslut eftersom jag gjorde ett regelbrott som jag tyvärr inte visste om eftersom jag varken hade spelat eller kollat discord och hade inte koll på den nya shoot on sight regeln. Det är ju mitt ansvar och jag kan inte klandra någon annan än mig själv. Så jag ska se till att försöka hålla koll på dc även om jag inte spelar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 2 bans de senaste 3 månaderna jag blir inte bannad så ofta och 90% av mina bans är felaktiga och jag har blivit unbannad direkt. jag har förut blivit bannad för lall och brist på social rp men det händer inte eftersom jag lärt mig och fått en bättre rp. Vilket är det jag kommer göra nu, hade jag vetat om denna shoot on sight regel hade jag självfallet inte gjort det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst reglerna för det är viktigt ifall man ska kunna utgå efter reglerna för att det ska vara en bra rp, därför ska jag till nästa gång kolla krim dc kanalerna hela tiden så att jag vet vad det är för nyheter och nya regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hålla mig uppdaterad i krim dc och alltid kolla in i den. Jag ska även slå på notiser så jag vet när något skickas ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

De inget du behövde hålla koll på discorden, Det är en av grundreglerna på servern du kan inte bara skjuta någon utan anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka