Nekad Zeyrozi | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zuyanii

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: 11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? SkogsTurkeN

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde shoot on sight på ett drogställe vilket är helt fel, jag blev beskjuten vid ett område och sedan åkte jag iväg för att komma tillbaka och ta öve rområdet igen, då gömde jag mig och sköt en kille i huvudet. Detta var helft fel jag be rom ursäkt för min dåliga rp och har absolut lärt mig. Jag borde redan kunna detta och detta ska inte ske men nu hände det och jag ångrar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog över ett område och gömde mig och sköt en grabb i huvudet när han skulle ta över.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte det var en rättvis ban och jag gjorde fel ifrån mig. Jag borde ha tänkt på mitt agerande och inte gjort som jag gjorde. Det var cirka 2-3 veckor sen jag vart bannad och jag har absolut tagit lärodom av min ban. Jag tycker att staffsen tog ett bra beslut och vi hade ett bra samtal i support och förståd varandra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 2 bans de senaste 3 månaderna jag blir inte bannad så ofta och 90% av mina bans är felaktiga och jag har blivit unbannad direkt. jag har förut blivit bannad för lall och brist på social rp men det händer inte eftersom jag lärt mig och fått en bättre rp vilket jag kommer göra nu. Allt jag vill ha är en chans för att bevisa att jag kan göra bättre ifrån mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit direkt haft en social rp som det saknades ifrån kmg, haft en bättre rp nivp och inte sjunkit mig så lågt. utgått efter reglerna när jag skulle utföra mitt scenario och helt enkelt haft ett bättre konsekvenstänk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut att man alltid ska utgå efter reglerna ha en social rp för det är grunden till scenarios. Jag vet ju grund reglerna men jag vet inte vrf detta hände det var dumt och jag ångrar detta. Finns inte så mycket att lära förutom att jag gjorde fel, eftersom detta bör jag kunna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vi har gått ut gällande Shoot on sight men ändå lyssnar du inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka