Nekad Zeyn Ji | Chef-jobb ansökan [GSP] [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? Idiot#7723

Hur gammal är du? Snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? GSP är kanske inte de mest berömda i stan, men enkelt en av de mest unika i stan där du kan gå käka en fet pizza, men personalen verkar aldrig vara där när du behöver beställa denna perfekta pizzan, därför väöjer jag som har tidigare varit erfaren i grove street pizzeria söka hit då jag vill få igång pizzerian igen, jag kommer få igång pizzerian med hjälp av följande steg. 1. Upfatta vilka som vill jobba på pizzerian för att de vill jobba och rpa hos oss för att de e kul, och de som e här för pengarna, i GSP så kommer vi ha engagerade o passionerade grabbar som lagar klass pizza till Unive stan och inte folk som bara e här för pengarna. 2. Ska förbättra yrket genom att se till så ingen korruption sker, som sagt, vie pizza bagare, inte nåra regelbrytare, när vi rpar ska vi rpa för att ha kul och inte för o vinna hela tiden, när man e korrupt så vill man vinna hela tiden, Korruption e p-ban och går också under powergaming då du vill vinna, ska se till så att inget sånt händer i GSP!. 3. Samarbeten, samarbeten kmr göra så att folk har en annan anledning till att arbeta hos oss, jag ska försöka skaffa samarbeten som passar oss och som vår personal vill ha det med, men som sagt så kan allt i unive abuseas, märker jag att ngn abusar våra samarbeten, alltså e me oss ba för att få rabatter så får den automatisk kick från GSP. 4. Ska göra mitt egna bästa för att GDP ska bli det bästa möjliga stället, jag ska försöka vara så aktiv, så engagerad och så aktiv som möjligt, ska se till så att alla mår o trivs bra under min tid som chef över grove street pizzeria

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mina erfarenheter, Chef: Auto Biträdande: Taxi, båtbolaget Vice boss för kriminella gäng: Vårby nätverket, Cosa nostra cartel, p-a: Qpark vianor Erfaren: GSP, Aspirant i polisen o ordningsvakt i securitas

Hur ofta kommer du vara inne? Mån - fre: 2-5 timmar Helger o lov: oändlig summa timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja!

Tillbaka