Nekad Zeyn Ji | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Omar

Vad heter du på discord? ABAAHAWAS765#7723

Hur gammal är du? Snart 15

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag, tidigare så har jag jobbat på gsp som erfaren. anställd då jag var en av de då aktiva i GSP, gsp är en berg o dahlbana näre kmr t aktivitet, ibland så e GSP as aktivt, ibland e det inaktivt som in i helvete, jag vill sätta stopp på berg o dahl banan i genom att hålla aktiviteten under god koll med hjälp av följande stegen, 1. Om en person är inaktiv och inte förklarar varför så kommer chansen att du stannar som GSP anställd inte så hög, och om du inte kan rpa på /me så kmr de inte gå bra, när man lagar pizzan så ser det lite skumt ut så bra /me rp skulle va riktigt bra o kunna, nåja med det så kommer jag ha många aktivitets check under veckan med hjälp av GSPs discord i Unive jobb, 2. Sammarbeten, detta kommer göra jobbet mkt mer roligare o trevligare, att kunna ha ett socialt rp med andra företag, det gör så att fler o fler vill bli anställda, detta kan vara både negativit o positivt, jag kmr se till så att det bara kmr vara positivt, folk kan abusea o jobba på GSP för att ha sammarbeten o sjuka rabatter, märker jag att ngn göre såe de före första grov powergaming o före andra abuse av anställning, 3. Mitt egna ansvar, jag ska se till att ingen korruption sker under min tid som ledare för GSP, jag kommer alltid vara på alerten o va positiv inför mina under kollegor så att säga, jag vill bli syn som en person som mina kollegor kan lita o tro på, jag vill inte vara en tyrann som leder över sina små soldater,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? AUTO chef, Biträdande: Gripen Taxi, Båtbolaget, P- A: Qpark, Vianor, Erfaren o anställd: Polis (aspirant) GSP, Olearys, Securitas

Hur ofta kommer du vara inne? Mån-fre: 2-5 timmar
Helger o lov: oändligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Du ansöker till chef på olika yrken, verkar inte som du bestämt dig.
Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka