Nekad Zeyn Al Nusri | Ansökan till Servervakt [Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? ABAAHAWAS765#7723

Ange födelsedatum: 2008-07-10

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 2-3 tim
Helger o lov: mer än 5 timmar varje dag, kan nå över 12 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader på 2 forum konton

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång då jag lallade och vdma när ja va icke medlem

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Din uppgift som servervakt är exakt som det låter, att vara en väktare som vaktar server dör problem in game och OOC också, Servervakters huvuduppgift är att underlätta Mods, helpers uppgift, tex: Du ser en grabb som lallar på piren grovt efter att du har gett han varning efter varning. Du väljer att tillkalla mods för att kunna ta ordning på situationen när du kunde göra något åt det, detta underlättar icke för modsen utan gör deras jobb mycket jobbigare då mods och helpers tar hand om ärenden som är mycket mer viktigare än en lallare som går och RDMar på piren, det första man kan göra i denna situationen är att ge honom en kick, efter det så väntar du ända tills han har reloggat, uppmärker du att han fortsätter lalla, då, kan du antingen 1. Banna honom du själv, eller 2. Tillkalla en mod, en servervakt ska inte vara den som bannar hela tidden men om du e i en sådan situation så är det okej o ge de en ban om det är verkligen förtjänat. Bara för att due servervakt betyder det inte att du kan frivilligt bryta reglerna för att du testar ngt, typ att du icke får snacka OOC, ddtta har uppkommit att visa sv abusar sin roll och tar förddl utav sånna här små saker, detta e sv abuse och det leder till en indragen servervakts roll. Man kan typ säga att servervakter e ”civilpoliser” då de inte har en roll men har i princip samma grejer de kan göra åt saker som ksk helpers, inte riktigt så men typ.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till varför jag söker till swrvervakt är för 2 anledningar, 1. För att jag vill stoppa lallet på servern, detta är faktiskt den största anledningen till vrf jag söker till SV, jag hatar fail rp och lall, det förstör den grymma rpn vi har på unive. 2. För att jag fattar varför och hur jobbigt det är för helpers och mods att ta hand om det som händer, personligt så tycker jag att jag inte är redo för en helper roll då det är för mycket och göra men som sagt, jag söker till sv rollen då jag vill vara med och hjälpa stackars mods och helpers som sliter varje dag så att servern blir bättre och kanske inte hinner med o göra allt på servern IC o OOC, jag har tvekat länge till att joina SV positionen men nu känns det som jag är redo, jag har inte blivit bannad någon gång nästan, (förutom en gång) då jag va icke medlem o lallade, som jag sa så e helper lite för mycket för mig men nu känns det som att jag är redo för att vara en servervakt o beskydda och hjälpa till servern som jag älskar o spela på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse kan du utföra OOc och In game, ska ta exempel på de, Du är in game och är i ett pågående shoot out, du blir skjuten, och efter att era fiender har gått, ”så att ingen ser” så ressar du dig själv då du inte vill bli buren till sjukhuset då du inte orkar rpa på att due skjuten, detta är absolut inte tillåtet och detta kan leda till indragen sv o till o me indragen medlem o krim, om du nu e kriminell. OOC så tar du din fördel till att vara elak emot någon bara för att du e server vakt ich ”inget kan hända dig” genom att använda en av dessa följande metoder: Mobbning, rasism, sexism o homofobi emot någon. Detta leder till en ban och förmodligen indragen sv. Korruption innebär fel, in game så kan korruption vara att du tar en swish istället för faktura och du behåller pengarna, i detta läget så e korruption att Sv abusea, och att typ tex: Du märker att din kompis har gjort ett stort fel emot reglerna, du väljer att inte rappotera in detta till en högre uppsatt, detta e också korruption då du skyddar någon och inte är rättvis mot resten!

-rep tar med massa onödiga saker endast för att få en lång text
bruh, jag tar med problem som servervakter har abuseat hur e de onödigt?

Senast ändrad:
bruh, jag tar med problem som servervakter har abuseat hur e de onödigt?
Du sitter och tar med massa onödiga saker så som att du länge tvekat på att bli sv etc. Besvara frågan istället. Sen tar du me sexism, rasism och skit hur tänker du? Du tror en servervakt e som en delägare. En servervakt har ingen som helst makt och ingen servervakt tror heller "att inget kan hända den pga dens roll" tycker du borde lära dig mer om vad en sv är och gör innan du ansöker. Mvh Simon44

Nekad, läs på mer om vad sv är generellt. Skriv gärna lite tydligare svar också.

Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka