Inaktuell Zeyn Al Nusri | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? ABAAHAWAS765#7723

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till MA var ju att en av mina kompisar IRL som e MA sa att det var skit roligt att träffa nya människor genom att snacka med de o interacta med de så att säga, det lät intressant så just nu så söker jag till MA delvis för min kompis rekommendera det till mig och att det verkar interessant, att vara öppen o social med människor är något jag bara naturligen och öppenbarligen gör hela tiden, (på ett bra sätt) Irl så säger mina vänner till mig att jag pratar jätte mycket vilket jag kan delvis hålla med om, jag gillar hålla komversationer med nya personer som jag kanske inte pratar med varje dag då jag hittar nya personer o prata med och som sagt så tycker jag att prata är roligt, lära är också roligt, så jag tycker att jag passar perfekt till jobbet!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Just nu så är jag SV och vet hur man ska agera proffesionellt och vara full fokuserad samtidigt som man har det roligt, som sagt så är jag engagerad och passionerad för att få detta ”jobbet” då jag har rätt stor passion för att prata, lyssna och kunna behålla ett samtal med folk, och för att bli MA är det viktigt, som MA ska du inte skämmas för att snacka med någon för att personen som tar intervjun kanske e skit nervös så kanske det är inte det bästa om due nervös, Vilket jag inte är, jag skäms inte när jag snackar (på ett utförligt och bra sätt såklart) Och som jag tjatat tidigare så gillar jag träffa nya personer och snacka med de, jag har också en bra förmåga och lugna ner en individ som kan vara nervös, jag kan be de o ta det lugnt, ta ett djupt andetag, o prata, detta gör så att deras intervju går mycket bättre o mer avancerad! Jag vill försöka göra alla som jag tar intervju med säkra och jag ska försöka mitt allra bästa med att bemöta de på trevligaste sätt och lugna ner de för jag själv vet hur jobbigt det är o ta en Medlemskaps intervju då jag tog en också.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Detta är en mall som jag vill följa men om ni inte gillar den så kan ni korrekta den så följer jag eran plan istället för denna plan e kanske skit men aja låt mig börja:
1. Du ska alltid vara på gott humör och inte säga ”HEj HuR MåR Du” med en trött röst som verkar 100% ointresserad i att ta intervjun, Du ska ha en glad röst som gör så att din klient eller vad man kan kalla det blir själv lite glad och kanske inte lika nervöst, om due arg o ledsen så påverkaru personen du ska ta intervjun med mycket negativt då han kanske blir förnedrad av din röst, personen kanske tycker att due elak, vilket du inte vill ha en sådan ”encounter” med din person.
2. om hen är stressad så ber du de på allra snällaste sätt att ta det lugnt o inte stressa för om de e stressade så kanske de förstör sitt tal, kanske så skulle de egentligen säga ngt helt annat som var mycket mer korrekt än det de sa om du inte berättar det till de.
3. Vara trevlig även om han har katastrofala svar, du ska aldrig håna en grabb bara för att hen inte kan svara på din fråga, om hen inte kan så ska du alltid hänvisa dig till att neka personen o så berättar du till personen att hane nekad men han kan försöka igen inom 24 timmar, om personen är otrevlig så ignorerar du eller så svarar du på allra snällaste sätt, personen som sa något dåöigt om dig kmr få dåligt samvete, du skall också inte ta saker personligt som MA, då du kan få kritik från personer som e onöjda med sina svar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlemskapet ska vara något man ska vara jätte glad och stolt över, då jag tycker att vara medlem på unive e bland de bästa sakerna du kan vara i ditt Online eller E-liv eller vad man kallar det, att vara medlem på Unive e inte att du kan köp bilar, slå folk eller att man kan lalla på piren, Att vara medlem på Unive ska tas för gott, När du e medlem ska du försöka bidra till bra social RP med andra spelare och försöka konkurera servern med mycket positivitet och positiva ändringar, Jag som MA kommer ta mitt ansvar o se till om personen e redo o gå med i Unive Roleplay eller inte, vissa kan vara framtida lallare, o vissa kan vara legit o vill stanna på servern länge ö försöka ändra på det, MA bildar möjligheter till att påverka Unives framtid, genom att ta intervjuer med folk, den individen som man tog intervju med för 10 minuter sen kanske blir en hedersmedlem i framtiden för något bra han har gjort! jag fattar uppenbarligen att denna rollen är gigantisk men jag inser mig redo för det då jag har bra kvalificeringar till jobbet!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Kunna alla regler utförligt, kan de inte en eller MAX 2 regler men har en aning om vad det är så är det inte det värsta men det kan påverka att de blir nekade
2. Kunna förklara varför de vill bli medlem på Unive
3Kunna förklara hur de kommer försöka förändra RPN på ett positivt särt
4. Kunna förklara hur de kommer vara delaktiga i serverns rp på bästa sätt
5. Fråga om det är ett måste i att vinna alla scenarion för att ha kul, då detta e en fråga på medlem ansökningen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? 1. Jag ska kunna ha ett utförligt o positivt tal med den personen jag ska ta intervju med, inte bara det men in game så ska jag agera proffesionellt och inte lalla omkring, folk ser upp till högt uppsatta på servern och jag ska inte förstöra det, jag ska RPA på det bästa möjliga sätt och så seriöst som möjligt, ingen lall kommer förekomma i min rp och har aldrig fått en ban för lall bara när ja va icke medlem, det snackar vi inte om, Men en medlemskaps ansvarig ska vara mogen, inte skämta om något trams som verkar vara omoget, ingen lall, osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån-fre: 2-3 timmar om dan, kan ta runt 3-5 intervjuer på en vardag Helger och lov: 8 timmar+, Oändligt med intervjuer kan jag ta!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, troligen inte!

+rep Väldigt mogen grabb, skulle passa väldigt bra för MA. Även en bra och utvecklad ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka