Nekad Zex | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zex

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC

Vad heter du IRL? Daniel

Vad heter du på discord? 1zex.

Hur gammal är du? 06

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat länge

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på massa olika sätt, som att få in mer personal o få den aktivitetn som var innan o den roliga känslan i klubben, men även att utveckla personalen o få den mer aktiv sedan själva jobbet o få de aktivit meed mer personal o mer folk som festar. Men även att utveckla själva klubben med nya o gamla priser kanske billigare drink o massa mer, som är alla priser o inträden så att de blir realistiskt o få jobbet så realistiskt som möjligt. Men jag vill utveckla jobbet på mer sätt även utvekcla mig o mina bitr som personer och att de finns folk man kan gå till om inte chef eller bitr chef e vaken. De e just de jag vill utveckla på jobbet skulle jag säga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt jag har ju många enfarenheter inom bilfirma jag har ju varit Personal ansvarig på SC och nästan Bitrl chef jag har ju oxå jobbat på inqusiter och på saras så jag vet mycket om hur man säljer bilar och tex när jag tar intervjuer så vet jag mycket och jag vet hur man använder /openpanel när man anställer folk och helt annat om hur man ska bli chef. som sagt jag kommer bidra med många möten när jag blir chef och allmänt göra det bästa för saras så att alla kan trivas där och göra det bästa för saras så att göra det så aktivt som möjligt.

Hur ofta kommer du vara inne? är inne varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja klart jag kommer fortsätta spela

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka