Nekad Zex | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zex

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? 1zex.

Vem var det som bannade dig? slaskennn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Slaskennn valde banna mig då jag C loggade, jag förstår hur han tänker och resten av staffsen som var med ärandet och jag gjorde fel även om jag tänkte att det inte va fel i scenariot så var det ett misstag att jag ens hade tanken att C logga. Jag har aldrig varit bannad tidigare för c logg eller nått liknande och jag ber om ursäkt om detta verkligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame med några vänner och kl var runt 01 på kvällen och min vän sköt mot mig när jag körde bilen och jag laggade väldigt mycket så jag fattade inte att jag dog och sedan så quitade jag då jag sa tidigare till mig vän att jag skulle dra då jag hade gäster han brydde sig inte riktigt och jag trodde inte att det va nån stort problem men tydligen var det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är korrekt lagt och jag gjorde fel verkligen det är mitt misstag att jag ens hade tanken att göra det jag gjorde, ber verkligen om ursäkt om det jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har varit bannad tidigare för olika saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra så mycket annorlunda men istället så valde jag göra detta dumma saken som ledde till att jag blev p bannad som jag verkligen ångrar och kommer aldrig göra om detta igen och jag har lärt mig av mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen jag har lärt mig väldigt mycket om min ban och kommer verkligen aldrig göra om detta då jag är ingen problem spelare som blir bannad konstant utan att jag är grön markerad och aldrig fått en ban för C logg under mina 3 år på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka