Inaktuell Zex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zex

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: Zex

Ditt Hex-ID. 110000112bb2714

Ange ditt födelsedatum 7 September 2006

Varför ska just du bli staff? jag skulle vilja bli staff på unive pågrund av att jag har spelat länge på unive och skulle vilja bli staff på unive, vet mycket om rp och liknande saker om staff kommandon och annat. jag skulle vilja jobba med den underbara staff teamet och skulle vilja hjälpa till för att kommer bidra med bra staff arbete kommer vara aktiv och mest aktiv på mina ansvarig över.

Jag kommer bidra med mycket som staff på unive kommer vara aktiv och specca mycket samt vara aktiv där jag är ansvarig över, Jag skulle vilja bli kriminell ansvarig samt donation ansvarig för att jag ser mycket problem med krim rpn jag tycker de måste förbättras och jag tycker att jag passar med den bästa positionen till detta plats.

Som donation ansvarig kommer jag bidra mycket har bra kundskaper som donation vet mycket om devva samt är bra med scripts och allt annat som gäller donation.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Rpn är inte liksom den bästa i servern men de jag tycker som måste förbättras är krim rpn ser mycket problem i de, många som skottas helt vilt och när dom skjuter så skjuter dom bara helt random mot allt o alla dom ser för att de vill ha "roligt" de tycker liksom att skotta är roligt för dom men de förstör bara rpn helt och hållet. Att man bara skjuter hela tiden och inte.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tänker att vi som krim ansv som tar hand om krim rpn ska snacka med varandra om allt liksom tex om vi tycker ett gäng har haft dålig rp eller om gänget har bara haft dålig rp sen start så snackar vi med varandra om vi kanske tar återgärder eller nått annat.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionell, det är därför vi ska visa ett gott exempel och förebild för andra, visa att vi verkligen vet vad vi håller på med och vet vad vi skall göra vid en händelse.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv kan vissa hur aktiv jag kommer vara. nu när det endå är lov så komme rjag vara aktiv till 05 eller 06.

Måndag-15 till 03
Tisdag-15 till 05
onsdag-16 till 04
torsdag-14 till 05
fredag - 13 till 05
lördag - 12 till 07
Söndag - 13 till 05

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat ett tag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit SV på unive ett tag men har inte riktigt varit staff än men kan lova dig att jag är väldigt seriös med detta och vill verkligen vissa vad jag går för.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan jobba inom allt verkligen. Ovanstående är dock dom jag är mest kunnig inom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka