Nekad Zex | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zex

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? 1zex.

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att bli MA är att jag vill hjälpa till med server som mycket som möjligt, Jag har varit MA tidigare och var de över 3 månader. Jag vet mycket om MA kommandon och allt annat och jag tycker att jag är den perfekta personen till denna roll, Jag är en seriös person som vill ta detta seriöst och utveckla servern så bra som möjligt och släppa in många nya medlemmar till servern!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig som sagt för att jag har varit MA tidigare och var de 3 månader och har släppt in väldigt många medlemmar på servern och när jag var MA så var jag väldigt seriös jag tog det bra och gjorde väldigt bra jobb enligt mig. Tro mig jag är den personen ni vill ha som Medlemskap ansvarig jag kommer ta detta väldigt seriöst och lallar inte med MA rollen då jag vet att den har perms ig samt dc och jag vet hur man använder dom, Som kommandon och liknande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta medlemmarna och andra folk med respekt och bra ton, Jag är den perfekta personen till detta jag är en lugn person som bemöter alla med respekt och har alltid en bra ton när jag snackar, När jag tar intervju med andra folk så lallar jag inte eller nått liknande utan jag tar det väldigt seriöst och de ska vara bra på reglerna innan de blir medlem på servern. Vi ska inte ta in folk som inte kan regler på servern då de förstör rpn de ska kunna reglerna innan bli medlem på servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? det ska vara stort att vara medlem på unive och ta en del av vårt community och som medlem kunna ta del av rollspelandet på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem ska man kunna reglerna från top till tå man ska kunna veta dom så bra som möjligt så att om nån frågar dig va detta reglerna är så ska du veta de och berätta till dom vad det är, Som medlem ska man också vara en förebild för andra spelare mest för dom icke medlemmar på servern så de kan tycka att servern har en bra rp nivå och inte lalligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer mest ha ansvar över att ta in medlemmarna på servern de är ju vad Medlemskap ansvarig betyder men är ansvarig över medlemmarna och jag ska ha ansvaret att kolla över dessa medlemmarna att dom följer reglerna annars så tappar de medlem rollen för de inte kan reglerna som medlem ska man kunna reglerna till 100%

Hur ser din aktivitetet ut? detta är under lov Måndagar - 17:00-03:00 Tisdagar - 18:00 - 03:00 Onsdagar - 18:00 - 02:00 Torsdagar - 17:00 - 03:00 Fredagar - 19:00 - 04:00 Lördagar - 17:00 - 02:00 Söndagar - 11:00 - 18:00 sen så öppnar jag igen 21:00 - 03:00 och under skolan är det 16:30 - 00:00 och detta är varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka