Nekad zevy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevy

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240867561/

Ditt Hex-ID: 11000014c546ee9

Vad är din discord tagg? Zevy#8545

Vem var det som bannade dig? jagheterelnour

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-23 192307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när han riktade mot mig så började jag gå in sakta mot Sc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog på Sc med ett par från min klubb. en annan klubb som vi har krig mot anländer och vill snacka om något utanför som hade hänt. jag vill ta grejer socialt och väljer att gå ut och snacka med dem. efter några minuter hoppar en ut ur bilen och börjar rikta ett vapen mot mig. jag vet inte hur jag ska reagera och håller upp händerna men börjar gå mott sc jag förstår att jag gjorde fel där. en söker igenom mig precis utanför sc och tar min five seven. och dem åker där ifrån. jag väljer att hoppa support. och jag och en annan får kerstin att dra in oss. jag visar klippet och reagerar själv på att det inte ska hända. hon säger att hon ska skicka pm vad som ska hända. jag väntar och jag ska tillbaka till support. där säger då en staff att det är bara jag gör också fel. tillslut får jag 1 varning och en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är en felaktig ban. jag vet att jag gjorde lite fel men hur kommer det sig att motpartnern får inga åtgärder. ska inte alla i scenariot ha roligt. tycker att det är orealistiskt hur kan man göra så utanför ett socialt ställe där det finns kameror. ja dem hade masker men dem var inne på sc utan masker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råkade skjuta min egna medlem när vi skojade. det är inget jag e stolt över men jag gjorde en överklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? en grej jag skulle kunnat gjort skulle ha varit att låta dem kidnappa mig och göra sitt scenario och inte gått in mot sc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vad finns det att lära sig av. tycker att motpartnern ska kunna veta hur man bygger upp ett fint scenario utan att behöva skjuta eller rikta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka