Nekad zevy | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zevy

Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240867561/

Ditt Hex-ID: 11000014c546ee9

Vad är din discord tagg? Zevy#8545

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-13 171545.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror savage ville banna mig för att jag åkte bil och krockade. för hans syn vinkel så rpade vi inte något. i det scenariot så kan jag erkänna att jag gjorde fel genom att inte rpa genom /me. men båda två skrek "aj" när vi krockade. jag tror att han inte hörde oss och då valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa en hoj av en polare. för att säälja hojen behövde han köpa nycklar till den. vi började åka ditt och precis innan så åkte vi in i en buss station med backre delen av bilen. båda skrek "aj" när vi krockade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycket att denna ban är både fel men vet att jag har gjort fel. jag vet inte om savage hörde oss när jag krockade men fattar att vi kunde rpa bättre med /me.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min sista ban var när jag rpade som kriminel och skött ur en bil. detta fick jag åtgärder för och har lärt mig av att inte göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? detta sccenariot kunde jag stärka min rp nåvå med att använda /me. och sänkt hastigheten lite så vi inte skulle krasha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig av detta ochdet kommer inte hända igen. jag förstår att jag kunde rpa bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka